Skal dere annonsere det på Facebook etter 12 uker?

Vet faktisk ikke. Men vi har mye familie/venner spredd rundt om i Norge og verden, så vi må vel:p svigermor er avhengig av face å ser ikke for meg at hun kommer til å klare å la være å annonsere noe :p

Nei kommer ikke til å skrive noe på facebook, blir vel noe når han/hun er kommet sikkert :)

Jeg annonserer ingenting på Facebook. Sender melding eller ringer til de som trenger å vite det:-)

Nei, ingen planer om det. Får se om vi spontant plutselig bare gjør det, men da blir det nok ikke før magen er godt synlig ;)

Oul for de med termin i starten av sept blir jo muligens like før 1. April, så den dagen kan jo eventuelt utnyttes i år ;)

Har ingen planer om å gjøre det. Er ikke spesielt opptatt av å poste ting på FB, og de som har glede av å vite det vil få vite det tidsnok når det formidles mer privat ☺

Vi gjør nok kanskje det, men har ikke planlagt hvordan. Blir leeenge til enda:) Blir sikkert bare et innfall ila sommeren, tenker jeg. Bruker ikke fb så mye.

Blir nok ingen annonsering på face. Sambo er ikke så fan av sosialemedier, så tror nok ikke han er komfortabel med det :)

Men synes det er kjempe koselig når andre annonserer. Det er jo en stor ting, så forstår godt at folk ønsker å gjøre det :)

Vi kommer nok til å gjøre det! :) Har et par idéer til hvordan, men det får vi tenke mer på etter jeg er blitt gravid.

Kommer nok ikke til å annonsere det så veldig. Det blir kanskje et profilbildebytte iløpet av sommeren :)

Jeg er ikke på Facebook lenger, så mine venner og bekjente får vite det når jeg møter på dem :-)

Kommer ikke til å annonsere det noe sted :)

Back
Topp