Skal dere annonsere det på Facebook etter 12 uker?

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
....og isåfall, hvordan? :D

Blir vell ikke før etter ordinær ul regner jeg med. Ser at flere av mine venner informerer om det da gjerne med hvilket kjønn det er og ul bilde. Jeg har lyst til og gjøre det litt annerledes men vet ikke helt hvordan endå:happy:

Tror det bli etter ul i uke 14.Men har ikke funnet en kreativ måte å annonsere det på enda :)

Akkurat den biten skal samboer få ta deg av :) Jeg kommer ikke til å gå ut på FB , men tror samboer gleder seg til å annonsere :)

Vi kommer nok til å annonsere etter uke 12. Vi har kjøpt oss hus, som vi overtar rundt samme tid som uke 12, så planen var å ta bilde av husnøklene sammen med noe babyrelatert uten å skrive noe for å se hvor lang tid det tar før folk skjønner noe!
Skal på tidlig ul i uke 7, så er alt normalt med lillefrøet da, føler jeg ikke det er noe i veien med å gå ut med det etter uke 12 :)

Kommer ikke til å annonsere at jeg er gravid på FB i det hele tatt. Sist annonserte jeg kun fødsel og det var mange som fikk sjokk da omtrent ingen visste at jeg var gravid :p

Pleier å skrive det på facebook etter ordinær ul

Denne gangen skal jeg vente lengst mulig med å poste det på facebook :-) folk skal få gå å lure på om jeg er feit eller gravid ei stund;-)

Kommer ikke til å poste noe på facebook, er ikke så komfortabel med å være så privat på sosiale medier :)

We heart it og Pinterest har mange ideer til hvordan man kan avsløre på en kreativ måte :)

Planen var å ikke skrive noe på Facebook forrige graviditet, men klarte å drite på draget en gang jeg skulle skrive noe på en lukket termingruppe, så skreiv jeg det på min egen status :P oppdaget det ikke før 45min og mange gratulasjoner senere :D så denne gangen prøver jeg på ny, ingenting før ungen er født :P

Skriver ingenting om babyen på facebook før den er født ;) Gjorde det ikke heller med jenten min.

Planen var å ikke skrive noe på Facebook forrige graviditet, men klarte å drite på draget en gang jeg skulle skrive noe på en lukket termingruppe, så skreiv jeg det på min egen status :p oppdaget det ikke før 45min og mange gratulasjoner senere :D så denne gangen prøver jeg på ny, ingenting før ungen er født :p

Ups! Jeg har bomma litt selv og posta feil, men den der var litt kjip ;) Fort gjort!

Ups! Jeg har bomma litt selv og posta feil, men den der var litt kjip ;) Fort gjort!
Jeg kommer ikke til å annonsere det, men jeg legger jo av og til ut bilder jeg selv er med på og er det synlig så vil jo folk se det.

Vet ikke om vi kommer til å annonsere det på Facebook (bruker det lite nå), men om vi gjør det blir det etter ordinær UL. Med førstemann annonserte vi det på Face etter tidlig UL i uke 12, men den gangen brukte jeg Facebook mye mer. Også var jeg mye ivrigere etter å fortelle verden om det første gang;)

Har egentlig lyst til å ha minst mulig sånt på Facebook, men vi får se, det kan jo hende stoltheten tar overhånd :p

Back
Topp