Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skal jeg. Ammet begge to og hadde ikke problemer med det annet enn såre brystvorter i starten. Håper det går like lett denne gangen også.Nate skrev:
Har dere tenkt noe over det???Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Jeg sleit forrige gang, jeg takla ikke amme forran folk, måtte gjemme meg bort.ammet og ammet , men jentungen ble jo aldri mett, så fikk hun litt nan, og hun ble en ny unge, prøvde å pumpe men fikk på det meste ut 15ml.
Jeg tror jeg velger å gå rett på flaske denne gangen.. men gruer meg veldig til jormødrene på sykehuset, synes det er så grusomt press.. synes folk burde få velge det som passer de best.. Pappan her i huset håper det blir flaske, for han synes å det var koselig å kunne få ta del i matinga...
Jeg håper jeg får det til bedre denne gangen. Ble sår allerede på fødestua sist å sleit bare deretter.. Veldig lite melk, selv om jeg fulgte alle råd og sto opp om natt for å pumpe så det skulle øke.. til lite nytte. Fikk ut tilsammen ca et helt måltid pr dag ved pumping, ellers gikk det i NAN.ChrisC skrev:
Denne gangen skal jeg høre på meg selv og ikke jordmødrene, har jeg lyst å gi guttn min erstatning, så gjør jeg det, basta!! :) Får jeg til amming så blir jeg glad!
Jeg skal iallefall ha NAN klar i skapet når jeg kommer hjem fra sykehuset, det er forferdelig å høre på den lille hyle å skrike av sult når mamsen er tom for mat.. huff..