skal dere amme ??

Jeg håper amminga går like bra som sist. Ingen problemer med noe, var ikke sår ett minutt:D Og synes det er så kjekt å ha maten klar til enhver tid:D
Men jeg vet om mange som har slitt seg ut på amming når det ikke har fungert, så jeg kommer ikke til å ofre alt for at det skal gå hvis det ikke fungerer denne gangen.

Men synes det er kos med amming, så krysser fingra:D

Planen er å amme ja, har gjort det med dei to første så rekner med det går greit. tenker å bruke lit flaske også etterhvert, fordi det er greit vist jeg skal ut på noge.

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
kjøper NAN 1 ja, kjøper den feridg blanda, kommer til å ha et par bokser med den stående i skapet klart..

Så ikke pulveret altså... Hmm.. Da skal jeg jaggu vurdere det. Tar bare 5 min å gå til butikken, men er jo greit å ha noe om vi skulle komme hjem på en søndag :-p

Hadde melk i bøtter og spann forrige gang og amma til jenta var over ett år. Så håper det blir likedan denne gangen. Utrolig kjekt å bare kunne slippe ut puppen når ungen er sulten:)

bakemamma skrev:

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
kjøper NAN 1 ja, kjøper den feridg blanda, kommer til å ha et par bokser med den stående i skapet klart..

Så ikke pulveret altså... Hmm.. Da skal jeg jaggu vurdere det. Tar bare 5 min å gå til butikken, men er jo greit å ha noe om vi skulle komme hjem på en søndag :-p

Nei jeg kjøper de ferdig boksene i begynnelsen, plutselig så har jeg masse melk i puppene, da er det kjipt å ha en stor full pulver boks, vet ikke helt åssen holdbarhetsdatoen er på pulveret.. Men om jeg ser at det kommer til å bli NAN fremmover, så kommer jeg til å kjøpe pulverboksene.. Koster jo nesten 100 kr for den boksen med pulver..

jeg har veldig lyst til å prøve. fikk det ikke til med førstejenta...:-\
men ettersom at jeg nå har silikon så sa jordmor at det kunne bli vanskelig.
da jeg får mindre melk...:(

Til dere som synes at det er vanskelig å amme offentlig: Jeg så i forrige svangerskap reklame for ammesjal (man gjemmer hele barnet og brystet inne i sjalet). Kanskje noe å vurdere å kjøpe inn? Tror ikke de kostet så mye heller.

Jeg hadde selv tenkt å kjøpe dette, men gutten min lærte seg aldri å suge (en del komplikasjoner i forbindelse med starten av livet hans..). Dersom det går bra med amminga denne gangen skal et slikt sjal kjøpes inn for min del i alle fall.

Back
Topp