Skal bli mamma igjen:)

kjente kje liv plutselig,var litt over 35 uker på vei.ringte føden og de fant ikkje hjerteslag.så måtte settes i gang..kje noe kjekt å føde uten premie.:( han var 2820 gram og 50 cm lang. de har sjekket han i etterpå og han var helt perfekt.krybbedød i magen sier de:(
 
jeg kjente plutselig kje liv en dag.var litt over 35 uker i forhold til mens termin.sjekket meg på ultralyd dagen etter me en gang eg våknet,da var det ikke liv i lille knerten..han var helt perfekt de har sjekket han i ettertid og ingenting gale me han.han var 2820 g og 50 cm lang. perfekt str til å komme litt for tidlig.men de satte i gang fødselen for eg måtte jo få han ut.etter en lang dag me rier kom lille gutten til verden.herlige lille simen..
 
Kondolerer så mye, dette var bare utrolig trist å lese

Skal tenne et lys for lille Simen i kveld, våre tanker går til deg og din familie.  
 
Uff, det var trist.
Ord blir fattige i slike stunder, men tenker på deg og dine.

Kondolerer så mye.

Varme klemmer fra meg og Sebastian
 
Uff.. så forferdelig trist å lese.. :'( Kondolerer så mye.. Tårene bare triller.. Våre tanker går til dere. Varme klemmer til deg
 
Nei nei nei, så utrolig trist!!!! Håper dere kommer dere gjennom dette, all mulig gode tanker og trøst til dere....
 
jeg merket ikkje liv.gikk på føden og da var det ingen hjertelyd. finner ingenting gale me gutten vår..de trur det er krybbedød i magen,men kan også være blodpropp mellom meg og morkaka.
 
å nei og nei .( stakkars dere og lille Simen <3
Kondolere så mye.. har ikke fått med meg dette før i dag :(
Nydelig navn til lille gutten deres <3
 
Back
Topp