Etter å ha mistet iuke 19 for 14 dager siden, skal vi nå gå på minnelunden til lørdag, hvor lillegutt er begravd. Det skal bli godt men samtidig vondt. Føler skyld for å ha valgt anonym kremering og gravlegging på minnelund istedetfor begravelse. Vi har ikke gitt han et navn heller. Jeg klarer ikke finne ut hva som er rett for oss. Det hele virker som et mareritt jeg ikke våkner fra. Jeg sørger ennå, bryter ut i gråt så lett og når som helst. Føler meg fremdeles så tom. Jeg savner han. Noen ganger føles der som han fremdeles sparker. For et sekund hender det noen ganger at jeg glemmer at jeg ikke er gravid og fallet er stort da realiteten slår inn. Jeg er så glad for at vi fikk masse bilder, det er sågodt å se på hans fredfulle lille ansikt når savnet blir for stort. Han ligner faktisk på sin 8 mndr gamle storesøster ogdet er så fint å se. Har et høyt ønske om å bli gravid igjen fort men vi har valgt å vente noen mndr.
Dere andre som har minnelund å gå til, hva tok dere med? Blomster? Lys? Teddybjørn?
Dere andre som har minnelund å gå til, hva tok dere med? Blomster? Lys? Teddybjørn?