Skal barna i bhg i morra?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Min gutt slutta i sin gamle bhg pga vi har flyttet. Han har vært hjemme hele desember, men vi var så heldige å få han inn i den nye barnehagen nå etter nyttår, så da begynner han der 6.januar :) Han er vant til å gå i bhg hver dag, så han kjeder seg når han bare går hjemme sammen med meg. Det blir godt for han å få lekt seg litt sammen med andre barn :)

Nei, her har alle fri.

Hun har fått fri fra sfo, og hun syntes det er veldig deilig. Men så har hun hvert 1 uke hos far og et par netter hos farmor. Og nå skal hu ha en uke ferie mens vi koser oss hjemme. Men nå er hu så stor at hu går jo selv på besøk til venner, så da kjeder hun seg ikke heller.

Her i kommunen er alle stengt i romjula, påska og 3 uker i sommerferie. Godt å kose hjemme og ikke stresse rundt sånn. Ikke har han spurt etter den heller :)

Ja, hun er i bhg i dag :) Hun har spurt om hun kunne få dra da hun savner vennene sine.

Nei. Han fikk ferie den 22. des. Ska ikke i bhg før 02.01.
Det blir godt for han å komme i bhg igjen, da vi har sykdom i huset og hele jula har blitt ødelagt pga det!
Så i helga har han vært hos ene tanta og onkelen sin som har 2 barn rundt hans alder. Så slipp han å sitt hjemme med syk far. E sjøl e sliten av å gå rundt å passe på den syke da e og far ikke føler vi blir tatt seriøst av legevakta, så nå sitter vi å venter på timen hos fastlegen.

Nei, han har aldri vært på sfo eller i bhg i ferier. Trenger fri han også som vi voksne gjør

Hun skal ikke. Har fri =)

Her er det åpent, men barna mine har fri i dag og i morgen:) jeg har fri i dag, men skal jobbe i morgen:)

Det e de. Han eldste gleda seg sånn til å møte vennene sine igjen. :)

Nei, sender de aldri i barnehagen i romjula, heller ikke siste dagene før jul :)
.....og hvorfor ikke det?
Jeg og mannen har fri i dag, men sendte likevel jentungen i barnehagen.
Tror hun har godt av å være i barnehagen noen timer og leke med andre barn,etter 5 dager fri sammen med oss.
Samtidig har vi godt av å kunne slappe av noen timer hjemme i fred og ro også. Og jeg har ikke dårlig samvittighet for det.

Back
Topp