Skal barna i barnehagen i romjula?

Alltid fri i julen [emoji4]vi voksne har også fri[emoji4] veldig glad for det. All min medfølelse til foreldrene som må bruke bhg pga de skal på jobb, veldig takknemlig for at vi ikke trenger det [emoji4]

Nei, mannen har alltid fri i romjulen, som oftest jeg også, så da har barna fri også.
Barnehagen de går i nå holder stengt i romjulen da, men har aldri brukt hverken barnehage eller SFO i romjul sålenge en av oss er hjemme.

Jeg har fri i romjula, men mannen skal være på jobb og vi har bestemt å sende ungene i barnehagen de 3 dagene. Skal være korte dager da og jeg får gjort noe hjemme og slappet av litt...

Alltid fri i julen [emoji4]vi voksne har også fri[emoji4] veldig glad for det. All min medfølelse til foreldrene som må bruke bhg pga de skal på jobb, veldig takknemlig for at vi ikke trenger det [emoji4]
Sånn her også, allrid en fri av oss voksne sånn at kengubarnet også fikk langfri , det har vært viktig for oss

De skal ha fri. Eldste hadde uansett hatt det siden SFO er stengt, så da kan minste like gjerne ha det også. Dessuten har mannen fri også. Jeg skal jobbe 1. og 3. juledag og på dagen nyttårsaften.

Nei, barnehagen er stengt i romjulen.
Spørs helt på om det hadde vært andre barn hun kunne leke med der om vi hadde sendt henne i barnehagen. Hadde nok uansett ikke vært fulle dager.

Godt å se at så mange barn får litt fri også [emoji4]
De trenger også å få slappet av litt etter en lang høst. [emoji6]

Fri :) i år har faktisk mannen fått fri og, så da skal vi prøve å kose oss alle sammen :)

Nei. Jeg hadde tenkt det men mannen hadde satt fri på kalenderen. Jeg tror hun hadde hatt godt av å gå for hun vil alltid i barnehagen for det er så gøy.

Nei. Det har de aldri vært.

Barnehagen til yngste er stengt, aldri noen som melder om behov. Der jeg jobber nå er det også stengt. Tidligere har jeg gjerne jobbet i romjulen, men da har pappaen deres tatt fri.

Mannen har alltid fri i jula (merkelig nok er det ingen som vil ha snekkere i hus i romjula) så lille slipper nok å være i bhg de dagene. Jeg jobber i bhg, og vi bytter på å jobbe/ha fri annethvert år. Av erfaring er det aldri full gruppe [emoji6] jeg jobba i fjor og skal i utgangspunktet jobbe i 2018, har permisjon i år.

De har fri; drar heller til foreldrene mine :)

Barnehagen er stengt i jula. Lærerbarnehage.

Nei, jule- og nyttårsuka er familietid, kos og ro❤ Barna fortjener denne juleroen/ferien minst like mye som foreldre (hvis de har fri) og evt. skolesøsken. Jeg slipper heldigvis å jobbe i mellomdagene (kun 2-3 påmeldte barn der jeg jobber) og pappaen har alltid fri da :)
Jeg håper og tror at de fleste har naboer, venner eller familie som også har ferie som man kan være sosiale med.
Dessuten - alle barn har godt av å kjede seg litt så de lærer å være kreative og fantasifulle på egenhånd. I dagens samfunn og særlig i barnehagen blir det liten tid til dette:happy:

Back
Topp