Skal bare informere dere om

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
At jeg har ikke hørt noe fra skolen enda[:@]
Og de startet i dag, noe som betyr at de som har fått plasser møtte opp til 1 skoledag[:@] Møkka folk altså![8D]

Men hvis noen hopper av innen noen mnd får du kanskje plass?

ORIGINAL: Tessy_

Men hvis noen hopper av innen noen mnd får du kanskje plass?

Jeg får gå å spenne fot under noen av dem, så de brekker lår halsen[8D]

Altså jeg fikk ikke tlf før dag nr to, og noen får kanskje tlf i løpet av uka. De må få litt oversikt først vettu snuppsi![;)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Altså jeg fikk ikke tlf før dag nr to, og noen får kanskje tlf i løpet av uka. De må få litt oversikt først vettu snuppsi![;)]

Møkkafolk som ikke kan ha oversikt akkurat når jeg vil de skal ha oversikt[8D]

Neida.. Hater bare å gå her å surre[8D]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Skjønner deg godt! Men vi satser på at dette går bra![:)] Sender med en klem[:)]

Skjønner deg godt! Men vi satser på at dette går bra![:)] Sender med en klem[:)]

Haha[:)] egentlig trenger de ikke ringe før torsdag, da får jeg med meg både helsestasjonen og barseltreff[:D]

Haha[:)] egentlig trenger de ikke ringe før torsdag, da får jeg med meg både helsestasjonen og barseltreff[:D]

Hehe, da ringer de ikke før torsdag! Da satser vi på det![8D][:D]

Svigerinna mi har informert meg om at de på venteliste ikke kommer inn før etter høstferien! [&:][&:] Så da blir det mengismye å ta igjen!
Men nå var jo du nr. 1 da, så jeg vet ikke. Jeg tror jeg ville ha tatt en telefon til dem jeg. Eventuelt møtt opp på skolen?

ORIGINAL: Studinen88

Svigerinna mi har informert meg om at de på venteliste ikke kommer inn før etter høstferien! [&:][&:] Så da blir det mengismye å ta igjen!
Men nå var jo du nr. 1 da, så jeg vet ikke. Jeg tror jeg ville ha tatt en telefon til dem jeg. Eventuelt møtt opp på skolen?

OMG, det funker ikke for meg. Her må jeg få være med på alt av undervisning. Ellers blir jeg glatt hengende etter.
Så det blir ikke aktuelt.
Ringer de ikke i løpet av et par dager får jeg ringe dem.

Men merkelig hvis man skal starte så seint, alle er jo i samme klasser[&:]

ORIGINAL: TJ2008

Ka er det du skal gå på da??(jadda,du har sagt det før,og det HUSKER jo eg)[8D]

Påbygging[8D]

OMG, det funker ikke for meg. Her må jeg få være med på alt av undervisning. Ellers blir jeg glatt hengende etter.
Så det blir ikke aktuelt.
Ringer de ikke i løpet av et par dager får jeg ringe dem.

Men merkelig hvis man skal starte så seint, alle er jo i samme klasser[&:]

Nei, jeg kan ikke forstå at det kan fungere for så veldig mange sånn egentlig. Hun står på venteliste for å komme inn på allmenn med tegning, så det er jo en del teknikker osv antageligvis som de kommer til å lære fra nå og frem til oktober liss. Men det kan hende det bare er sånn her i Sandefjord da, siden skolen er så stor og at de derfor trenger ufattelig mye tid på å legge den kabalen? Men.. tror vel egentlig ikke det, siden videregående skoler er styrt fylkesvis og ikke kommunalt.

Nei, ring og mas! Fortell livshistorien til samtlige kontordamer! Gråt en skvett og forklar at du har funnet ditt virkelige kall i livet, og dermed er utrolig motivert! Masmasmas!

Det tok kanskje en uke for meg før jeg kom inn.. Jeg var nr 5 eller 7.

STOOR SJANSE FOR AT DU FORTSATT KOMMER INN :D

Back
Topp