Skal babyen sove inne hos dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Får babyen i magen eget rom med en gang, eller skal dere ha barnet inne hos dere en stund?

Ja har kun 1 soverom :) Blir først i egen co-sleeper og så egen sprinkelseng ved siden av sengen vår. Må flytte i løpet av 2019.

853E35CD-0BEF-4AD1-AF2C-4778A608A27F.jpeg

H*n skal sove sammen med oss det første året. Tenkte på en slik seng man setter inntil dobbeltsengen.
Etter det må vi enten kjøpe nytt hus siden vi bare har tre soverom, eller så må to av de dele rom. [emoji4]

Ja, skal det i starten i hvertfall. Så får vi se hva vi finner ut av etterhvert :)

Første 6 mnd hos oss, så eget rom.

Tenker å prøve på eget rom (vegg i vegg) :-)

Ja selvfølgelig!
Ville aldri hatt en nyfødt baby på eget rom.
Tenker at babyen må være minimum 1 år for å sove på eget rom.

Skal sove på rom med oss. Vi har bare to soverom, og jenten vår ligger på eget rom nå[emoji4]

Skal nok ikke på rommet vårt, men skal ikke se bort ifra at et rom også blir innredet:)

Skal nok sove inne HIS hos en god stund, men rom blir også stelt i stand slik at babyen kan ha klær IG saker der [emoji4]

Blir nok inne hos oss i starten, så små trenger mye nærhet + tungvint med amming ser jeg for meg. Vi får se , babyrommet er ikke langt unna vårt.

Blir nok inne hos oss i begynnelsen. Storebror skal få sitt eget rom da som han må dele etterhvert :)

Vår første sov stort sett sammen med oss til hun var 3 år, så tipper nestemann også kommer til å gjøre det! ;)

Sove med oss [emoji173]️

Skal ha bedside crib og ha bebisen på vårt rom iallefall i 6 mnd - kommer an på hvordan det går med amming /nattmatingen og avvenningen :)
Vil prøve å ha hvilene på dagtid i seng på eget rom for å tidligst mulig gjøre han/hun trygg på eget rom og egen seng. Jo før jo bedre tenker jeg :)
Men barn er forskjellige, så ingen fasit på hvordan det blir.

Back
Topp