Skal alle ta tidlig UL her?

Kan jeg spørre dere,som virker som har mer peiling enn meg?
Om jeg skulle ønske tidlig UL,hvordan går jeg frem da?
Og hva koster det..?

Det kommer an på hvor du bor - så det enkleste er å Google seg fram til privat ul på stedet du bor eller i nærheten.
Noen steder må du ha henvisning, andre ikke. Prisen varierer fra et par hundre til over tusen.
:)

Jeg har en litt dårlig historie, så jeg kommer til å be om henvisning. Får jeg det så regner jeg med å betale 2-250kr.
Fikk både hos privat og på sykehuset sist, men kan ikke huske om jeg betalte noe som helst på sykehuset.
 
Kan jeg spørre dere,som virker som har mer peiling enn meg?
Om jeg skulle ønske tidlig UL,hvordan går jeg frem da?
Og hva koster det..?
Bor ikke i en av de største byene, men relativt stor, tul koster her mellom 1300kr og 1700kr.
Jeg kontaktet bare gyn som tilbød det...
 
Jeg skal ta privat tidlig UL, forrige gang hadde jeg MA og vil ikke risikere å gå lenge med fosrer som ikke utvikler seg. :/

Litt usikker på når, spørs om jeg finner tid på kveldstud i uke 7, da det er vanskelig å gå fra jobb. Jeg var hos Oslo city sist, og selv om de var flinke og profesjonelle så har jeg jo litt trist erfaring derfra og vil gjerne dra et annet sted

Noen som kjenner til klinikker i Oslo-området med mulighet for å gå time på kveldstid? Jordmor og kvinneklinikken ser jeg har.
 
Hadde en sist, i uke 8 pga blødning (alt gikk bra[emoji4]). Tror vi kommer til å ta en i uke 12 denne gang. Det var egentlig på ul at det gikk opp for mannen at vi skulle ha barn [emoji23] de kjenner det jo ikke på kroppen som vi gjør.
 
Jeg skal ta privat tidlig UL, forrige gang hadde jeg MA og vil ikke risikere å gå lenge med fosrer som ikke utvikler seg. :/

Litt usikker på når, spørs om jeg finner tid på kveldstud i uke 7, da det er vanskelig å gå fra jobb. Jeg var hos Oslo city sist, og selv om de var flinke og profesjonelle så har jeg jo litt trist erfaring derfra og vil gjerne dra et annet sted

Noen som kjenner til klinikker i Oslo-området med mulighet for å gå time på kveldstid? Jordmor og kvinneklinikken ser jeg har.

Jeg skal til jordmorklinikken. Igjennom Google så jeg at de hadde fått gode tilbakemeldinger. :)
 
Jeg får oppfølging på sykehuset denne gangen, det blir spennende å se hvordan det blir [emoji4]
 
Vi skal ha privat tul i uke 9 (8+3) :) Ville gjerne før, men hadde ingen mulighet! Har ingen særlig grunn annet enn at vi ikke klarer å vente til rundt uke 18 med å se lille :happy: Har også en bitteliten mistanke om tvillinger på grunn av høyt hcg, men tørr knapt å tenke tanken :p
Kan jeg spørre dere,som virker som har mer peiling enn meg?
Om jeg skulle ønske tidlig UL,hvordan går jeg frem da?
Og hva koster det..?
Vi tok kontakt med gyn vi brukte under utreding i høst (privat). Det koster 1200,- , men det er varierende fra gyn til gyn :)
 
Back
Topp