Skal alle ta tidlig UL her?

Jeg skal ta i dag faktisk [emoji87] bestilte meg time for 2 uker siden, for vi har ikke blitt gravide på 2 1/2. Så skulle undersøke det, men jaggu sa jeg smør så satt den gitt [emoji87] er nok litt tidlig å se noe spesielt, men antydning ser hun nok [emoji1]
 
Jeg tenker å ta tul i uke 7-8. Har hatt MA noen ganger før, så har lyst å se at alt er som det skal :Heartred
 
Jeg skal ha innen 3 uker pga oppfølging av kronisk sykdom
 
Jeg skal ta i dag faktisk [emoji87] bestilte meg time for 2 uker siden, for vi har ikke blitt gravide på 2 1/2. Så skulle undersøke det, men jaggu sa jeg smør så satt den gitt [emoji87] er nok litt tidlig å se noe spesielt, men antydning ser hun nok [emoji1]

Hvor langt er du på vei og kunne man se noe?
 
Har man krav på tidlig ul om man vil ha det? Hilsen newbie ;p
 
Hvor langt er du på vei og kunne man se noe?

Jeg er 5 uker i dag [emoji4] Å nei, som forventa så de ingenting. Men at jeg var gravid var det ingen tvil om sa hun [emoji4] Fin å tykk slimposehinne. [emoji4] men alt for tidlig til å se noe annet, skal tilbake om 2 uker [emoji4]
 
Jeg skal få tidlig ul denne gang pga en MA i juli. Føles veldig trygt att få se om alt ser bra ut tidlig [emoji4]
 
Jeg har tett oppfølging med flere tul hos gyn pga to tidligere ma... håper og tror alle gode ting er tre.
 
Jepp! Sjekke om det er liv laga i uke7
Jeg tenkte også det, håper å få time når jeg er cirka 7+3, vi drar på tur til mor og far den uka, så hadde vært gøy å kommet hjem med bilde av et levende foster og lyden av et hjerte som banker :)

Tenkte egentlig at uke 7 var litt tidlig, virker som om alle gjør det i uke 8-9, men de kan vel se og høre noe på UL da?
 
Jeg tenkte også det, håper å få time når jeg er cirka 7+3, vi drar på tur til mor og far den uka, så hadde vært gøy å kommet hjem med bilde av et levende foster og lyden av et hjerte som banker :)

Tenkte egentlig at uke 7 var litt tidlig, virker som om alle gjør det i uke 8-9, men de kan vel se og høre noe på UL da?
Det går fint. Har vært i uke 6 tre ganger før, ser fint hjertslag og bønne :)
 
Jeg var på ultralyd på fredag. Da var jeg 5+0 og så en sort liten prikk ❤️ Har UL på riksen den 15 februar men vurderer også å ta en til privat før den tid for å se om hjertet banker. Jeg har hatt frisk blødning siden dagen egget festet seg omtrent. Så har nok et litt ekstra behov for å følge med :)
 
Vi tenkte TUL rundt uke 10. Når anbefales det? Har iallfall booket legetime til 26.februar. #førstegangognullpeiling
 
Da har jeg nettop pratet med sykehuset. Fikk time til ultralyd 9 feb :) Bare 1,5 uke til :dance008 Da kommer jeg å være ca 6+1 :) Håper vi får se ett litet hjerte banke :love7
 
Back
Topp