Skal alle ha tidlig ul?

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Overskriften sier seg selv. Jeg har ikke bestilt time til tidlig ul. I forrige svangerskap hadde jordmor ul apparat . Men nå er det nye jordmødre her i kommunen , så jeg er usikker på om de har det. Skal isåfall til jordmor 5/11.

Flere som ikke har bestilt?/ ikke tenker å bestille tidlig UL?
 
Det blir nok ikke noe tidlig ul på meg. Er noe jeg og barnefar har bestemt ilag.
Vi tenker at ting går som det går, og hadde vi sett den lille spiren i uke 6 eller noe sånt, for så å miste senere, hadde vi tatt det veldig tungt.
Skal på kontroll til lege rundt uke 11/12 og tar ting deretter :)
 
Håper fastlege sender meg til tidlig ultralyd på sykehuset. D gjorde hun forrige svangerskap :)
 
Har ikke bestilt noe enda, men jeg tror nok vi ender med det. Vi venter noen uker og ser an litt. Kommer an på hvor sent jeg får oul også, har fått etter uke 20 med begge de andre, og det er veldig sent syns vi.
 
Tror vi skal det.. men venter nok til uke 8/9.. har jo hatt litt blødninger, så vil gjerne ha svar fra legen på prøvene først.. om ikke han henviser meg da :P
 
Har ikke helt bestemt med enda, har lyst til å vente til etter ul med å si det til 3åringen, men blir kanskje lenge å vente til oul. Men er bare 6 uker, så har litt tid å tenke på :)
 
Æ har time 13 november, så da e æ ca 8 1/2 uke påvei =) Men det e sia æ e redd hjerte ikke slår så vill abre hør å se at alt e oki <3 E 6+1 idag =)
 
Fastlegen min har ul apparat, men jeg er usikker på om han tar innvendig ul. Har time hos han 21.11 og da skal han prøve og se litt, sa han. Ellers vurderer jeg frem og tilbake om jeg skal ta en før det for å se at hjertet slår. Ikke bestilt time enda.
 
Jeg vet at legen min har ultralydapparat på kontoret, så jeg håper på en sniktitt neste onsdag da jeg skal på kontroll (9+1). Om jeg ikke får ultralyd av legen i uke 12/13 bestiller vi det nok slik at vi kan fortelle nyheten til jul :)
 
Jeg har på en måte ikke bestilt.. Jeg har blitt henvist fra legen.
Dette er pga komplikasjoner i tidligere svangerskap..
 
Jeg skal ikke ha tidlig ul, men her i Skottland er første ultralyd allerede i uke 12. Glad for å slippe å vente veldig lenge :)
 
Jeg tror vi bestiller en i uke 11, sånn att vi føler oss tryggere på å fortelle det til folk :-)
 
Har veldig lyst på. Fikk henvisning i uke ni sist, og føler egentlig at det var da jeg begynte å slappe av og kjenne ordentlig på det faktisk var et lite vesen som vokste inni meg på ordentlig. Før det var jeg konstant stresset for at noe var galt. Ønsker UL på omtrent samme tid tid denne gangen.
 
Vi skal på tirsdag (uke9tror vi)
Vi ble henvist siden jeg ble gravid med spiral og jeg testet positivt samme dag som den datt ut :-D
 
Vi har bestilt i uke 13. Men lurer på om dere vil sjekke nakkefolden ? Viktigst for meg er først og fremst hjertelyd
 
Back
Topp