Skal aldri mere...

Ja dette er noe av det største jeg har vært borti...... trodde ikke jeg kom til å reagere sånn, men jeg er jo blitt skikklig jentunge igjen (fniser jo værre en fjortisen) [:D][:D][:D][:D]

samtidig er jeg litt nervøs og prøver å gjøre ting helt som normalt, men har jo ting i bakhodet uansett.
Jeg er kjempeglad jeg er sykmeldt 80 % nå (høres kanskje idiotisk ut) for da sparer jeg meg for en del psykisk stress..

Jeg jobber til vanlig over 200 timer i mnd og har en krevende stilling og det er det ekstra godt å kunne slippe endel stressjobb akkurat nå............

Gleder meg sånn til å følge dere videre også....
Blir jo rart å se da dere skal på UL og ha uttak etc i perioden hvor egentlig jeg skulle det da... LYKKE TIL!! [:)][:)]

Først å fremst GRATULERE såååå utrolig deilig da[:D]
Så lurer jeg på hva problemet hos dere var ?? om dere vet det da??

Bør kansje vurdere å teste jeg å nå 15 dager på overtid[8|] Men har ingen tro på at det kan være noe som har flytta inn der nede[8|]

Problemet hos oss lå i samboers svømmere...
Jeg tror selv at røyk og stress også er stor del av problemet (sluttet å røyke i januar begge to).

Mange mente jeg tenkte for mye på dette etc, men jeg mener bestemt selv at jeg langt i fra har latt livet mitt styre av dette å bli gravid, jeg har masse annet å tenke å også.[8|][8|]

Men jeg "ga opp" det hele i feb/mars iom at det var så nærme til vi skulle til IVf, sex sluttet vi nesten og ha fordi det ble så kjemisk tilslutt med telling av dager osv... du vet hva jeg prater om [:D]
så hadde vi sex en gang og det var ikke akkurat i perioden hvor jeg ville anta at jeg skulle ha EL heller, men tydligvis så skjedde det noe...

Gratulera så masse sengepolka!! [:D][:D]
Fantastisk med eit lite heimelaga mirakel, lykke til på ferda mot den voksande magen

gratulere så ENORMT mye:) og masse masse lykke til videre med den voksende magen :)

ORIGINAL: Honning

Gratulerer så mye! Så fantastisk!!!

ORIGINAL: Honning

Gratulerer så mye! Så fantastisk!!!

Back
Topp