skagerak feriesenter

trippi

Betatt av forumet
Noen av dere som er fra sørlandet eller noen som har vert her??? på skagerak feriesenter..[:D]

i mandal..

Nei, hørtes ikke kjennt ut. Men sikkert noen andre fra Sørlandet...?!?!?!?

Ikke hørt om det jeg heller...

HVor i mandal skal det ligge?[8|]
hmmm må google litt nå

tregde... har heller ikke hørrt om d før, men det såg veldig okey ut..

Mandal, ja der har jeg vært.... men fortsatt ikke på det stedet...

hehe, det har jeg faktisk aldri hørt om en gang[8|]
På tregde faktisk, hmm, merkelig!!
Det må sjekkes ut[:D]

Så jo kjempe fint ut det[:D]

Har familie fra tønsberg som drar hver sommer til sjøsanden camping i mandal og de skryter veldig, men aldri vært der selv.

Planlegger dere en liten ferie?[:D]

I tilfelle ferie, så er i allefall Mandal en veldig koselig liten by!!! [:D]

Ja tenker bare på sommerferien [:D]

Sørlandet er jo helt fantastisk visst bare været er bra [:D]

Vi har egentli bestillt 2 netter på dyrepark hotellet (barnas hotell) men det koster jo en hel del.. 5300 for 4 personer 2 netter... men da har vi balkong å utsikt over kaptein sabeltan båten..

Oj... Ja det var dyrt... Det er vel med billetter inn i dyreparken for alle det da eller?

Gleder meg til sommern og ta med lille gull i dyreparken jeg å[:D]

Men det er jo ikke sååååå langt fra tregde til dyreparken da hvis dere vil innom der...

tror ikke det er med dyrepark biletter, men må sjekke det opp..
nei vet det ikke er så langt, koster lixom 7000 å leie en hytte i en uke.. så da er egentli ikke valget så vanskeli, men vanskelig alikevel...[;)]

ORIGINAL: trippi

Ja tenker bare på sommerferien [:D]

Sørlandet er jo helt fantastisk visst bare været er bra [:D]

Vi har egentli bestillt 2 netter på dyrepark hotellet (barnas hotell) men det koster jo en hel del.. 5300 for 4 personer 2 netter... men da har vi balkong å utsikt over kaptein sabeltan båten..

Ja, nydelig her om sommeren!!! Så gøy med dyrepark hotellet!!! Men etter 2 dager har en vel sett det meste som er å se i dyreparken... Men alltid koselig med en tur dit!!! Liker spes. godt lemurene [:D] Og de små "Herr Nielsson" apene. (Herr Nielsson fra Pippi Langstrømpe...)
Må dere kose dere masse!!! [:D]

Ååååååh, dyreparken!!! jeg gleder meg til sommer nå! Jeg vil i dyreparken, det er jo sååå koselig!!!
Det minner meg på at jeg må få bestilt kaptein sabeltann billetter! [:D]

Trippi: Jeg HAR hørt om det likevel! Når jeg tenker meg om!! hehe.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg vet ikke hvordan det er der, de jeg kjenner bor jo her, så vet ikke hvordan hyttene og sånn er! Men tregde er jo en suuuuper fin plass, så er sikker på at det er kjempebra der[:D]

ORIGINAL: trippi

tror ikke det er med dyrepark biletter, men må sjekke det opp..
nei vet det ikke er så langt, koster lixom 7000 å leie en hytte i en uke.. så da er egentli ikke valget så vanskeli, men vanskelig alikevel...[;)]

Om dere heller velger hotellet over gata som heter Barnas Hotel, så inkluderer det to dager i dyreparken. Me va veldig fornøyd ifjor vertfall. Å det e badebassebg å stor utelekeplass der og. Me valgte det for det var noe billigere enn dyreparkhotellet

Jeg har vært på det feriesenteret [:D]
Vi leide type 8 - leilighet med 3 soverom. Likte oss godt der! Rett utenfor leilighetene lå bassenget.
Koselig restaurant der! Ligger veldig fint til!!

Back
Topp