Skademelding?

|Lica|

Forumet er livet
Elias kuttet seg i pannen i dag og måtte til legen å lime.. Barnehagen ringte meg i sted å sa de skulle skrive en skademelding og trengte kontonummeret mitt.. Men da lurer jeg på, må jeg betale for at Elias måtte lime kuttet? Jeg bare gikk rett ut av legen og kjørte hjem jeg.. [8D]

Er ikke det grais siden han er under 7år da. Uansett så klarer de nok å sende regningen i posten om du skulle ha betalt. [:D]

ORIGINAL: *Mama*

Er ikke det grais siden han er under 7år da. Uansett så klarer de nok å sende regningen i posten om du skulle ha betalt. [:D]

Det er gratis for barn opp til 12 år [:)]

ORIGINAL: m@rit

skademelding har ingenting med dekking av skade å gjøre, det er for dokumentering av skade...

Hun jeg snakket med sa ihvertfall at det hadde med det å gjøre..

Det er nå sikkert og visst ja[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Det er gratis for barn opp til 12 år [:)]

Nei gud så gøy! Penger spart i 5år ekstra![:D]

du skal ikke betale noe som helst, men det kan jo være de skal erstatte noe?

Tobias måtte til tannlegen etter et fall i bhg, og jeg betalte ingenting hos tannlegen heller... bare fyllte ut skademelding i bhg. Og så er det dokumentert at jeg har vært hos tannlegen og sjekka hvis det skulle vise seg når han blir eldre at tennene på innsiden tok skade av fallet - da er det barnheagen/kommunen som evt må dekke regulering..

gratis så lenge dem e under tolv år no[:D]

Back
Topp