Skabb i barnehagen...

Queen B

Glad i forumet
Aprilbarna`15
I dag hang det en lapp om at det går skabb(!) i barnehagen... [:'(][:'(] Er livredd for at mini skal ha fått det, utrolig ekkelt..

Noen som har hatt utbrudd i barnehagen sin, og fikk evt. ditt barn det? Hvor lenge var det isåfall etter at utbruddet ble annonsert?

Tar jo 4-5 uker fra du er smitta til du merker det, så tar det ca 2 uker å behandle...grøss[:'(]

ORIGINAL: Agrestic1

Tar jo 4-5 uker fra du er smitta til du merker det, så tar det ca 2 uker å behandle...grøss[:'(]

Jepp, leste det.. Helt forferdelig å tenke på [&:][:'(]

nei æsj[&:] visste ikke at det var en ting som "gikk".. iiisj...[:'(]

Er det det samme som lus? [8|]

Det har vært i bhg hos oss en gang for lenge siden. Det var en unge som hadde det og han hadde det i flere mnd før en av personalet fikk det. Da ble det oppdaget hva det var . Ingen andre ble smittet, så jeg tror ikke det smitter lett....
MEN heslig er det!!

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ante ikke at det var noe som gikk i barnehager!!? [&:]
Hvordan arter det seg og hvordan behandles det? [8|]

Det luere jeg også på...

ORIGINAL: Luna Lovegood

Det har vært i bhg hos oss en gang for lenge siden. Det var en unge som hadde det og han hadde det i flere mnd før en av personalet fikk det. Da ble det oppdaget hva det var . Ingen andre ble smittet, så jeg tror ikke det smitter lett....
MEN heslig er det!!

Det hørtes jo betryggende ut, takk [:)] Håååper ikke det er noe stort utbrudd i vår bhg heller, får bare helt angst av å tenke på det... [&:]

Back
Topp