Ska på tidlig ul i mårra...

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Å nu ligg æ her mett i natt å får ikkje sove.... har aldri hatt d sån før, å har ikkje vært nærvøs di andre to svangerskapan... nån andre som har hatt d sån?

Jeg var sånn mitt første svangerskap.. måtte bestille meg privat ul i ule 12 for å klare å roe meg ned med at alt var ok.
Denne gang har jeg ikke det, prøver å tenke positivt, og at det går som det går. Kanskje teit, men er ikke mye jeg får gjort uansett. Men jeg er roligere denne gangen, selv om jeg faktisk ikke har fått noen tegn på at alt er ok. Ikke hjerteslag eller noe.

Masse lykke til, gleder meg til oppdatering :)

Jeg var sånn mitt første svangerskap.. måtte bestille meg privat ul i ule 12 for å klare å roe meg ned med at alt var ok.
Denne gang har jeg ikke det, prøver å tenke positivt, og at det går som det går. Kanskje teit, men er ikke mye jeg får gjort uansett. Men jeg er roligere denne gangen, selv om jeg faktisk ikke har fått noen tegn på at alt er ok. Ikke hjerteslag eller noe.

Masse lykke til, gleder meg til oppdatering :)

Ka man sku tru æ å va roliar sia dettan e min 3, men æ har vært mæst nærvøs denna gangen. Ska bi godt å få d sjekka kl 14. Sett her å strekke å prøve å holde mæ våken. Måtte inn tel byen nu på formiddagen å gjøre noen erend, å har så lang vei heim ijænn at æ orke ikkje kjøre dit bære før å snu å komme telbake... men kjenne æ savne formiddagskviln min

Ka man sku tru æ å va roliar sia dettan e min 3, men æ har vært mæst nærvøs denna gangen. Ska bi godt å få d sjekka kl 14. Sett her å strekke å prøve å holde mæ våken. Måtte inn tel byen nu på formiddagen å gjøre noen erend, å har så lang vei heim ijænn at æ orke ikkje kjøre dit bære før å snu å komme telbake... men kjenne æ savne formiddagskviln min
Ja man skulle tro det ble enklere ihvertfall! :) alt er nok i skjønneste orden, men blir deilig for deg å få det sjekka ut :) Masse lykke til :)

Va nok en grunn tel min frykt. Et lite hjerte slår ikkje længer, å fikk bære være i mammas mage i 12 uke. Himmeln har fått ei pittelita ny stjerna, som desverre bære kom en liten del av reisen inn i værden. Å en mamma å pappa e evig ulykkelig.

Va nok en grunn tel min frykt. Et lite hjerte slår ikkje længer, å fikk bære være i mammas mage i 12 uke. Himmeln har fått ei pittelita ny stjerna, som desverre bære kom en liten del av reisen inn i værden. Å en mamma å pappa e evig ulykkelig.

Uff!! Sender deg en stor klem!! Ta vare på hverandre. Sa de noe om når det hadde gått galt?

Ååå så trist å høre!!! :(:( all verdens klemmer til dere! :(

Nå kjente jeg ble litt bekymret selv... hadde du noen tegn til dette i hele tatt? Smerter eller noe?

Tusen klemmer ♡

Skulle ikke være smilefjes der.m får ikke til å redigere :/

Så trist kjære deg :-(

:-(

sånn er trist å høre:-(
Sender varme tanker<3

Så trist å høre :(

Huff, så forferdelig trist... Har virkelig ikke ord. Ta godt vare på hverandre. Stor klem

Det var trist å høre:(

Back
Topp