lykkelig2017
Forelsket i forumet
Å nu ligg æ her mett i natt å får ikkje sove.... har aldri hatt d sån før, å har ikkje vært nærvøs di andre to svangerskapan... nån andre som har hatt d sån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var sånn mitt første svangerskap.. måtte bestille meg privat ul i ule 12 for å klare å roe meg ned med at alt var ok.
Denne gang har jeg ikke det, prøver å tenke positivt, og at det går som det går. Kanskje teit, men er ikke mye jeg får gjort uansett. Men jeg er roligere denne gangen, selv om jeg faktisk ikke har fått noen tegn på at alt er ok. Ikke hjerteslag eller noe.
Masse lykke til, gleder meg til oppdatering![]()
Ja man skulle tro det ble enklere ihvertfall!Ka man sku tru æ å va roliar sia dettan e min 3, men æ har vært mæst nærvøs denna gangen. Ska bi godt å få d sjekka kl 14. Sett her å strekke å prøve å holde mæ våken. Måtte inn tel byen nu på formiddagen å gjøre noen erend, å har så lang vei heim ijænn at æ orke ikkje kjøre dit bære før å snu å komme telbake... men kjenne æ savne formiddagskviln min
Va nok en grunn tel min frykt. Et lite hjerte slår ikkje længer, å fikk bære være i mammas mage i 12 uke. Himmeln har fått ei pittelita ny stjerna, som desverre bære kom en liten del av reisen inn i værden. Å en mamma å pappa e evig ulykkelig.
Ååå så trist å høre!!!Va nok en grunn tel min frykt. Et lite hjerte slår ikkje længer, å fikk bære være i mammas mage i 12 uke. Himmeln har fått ei pittelita ny stjerna, som desverre bære kom en liten del av reisen inn i værden. Å en mamma å pappa e evig ulykkelig.