ska gjær på no da?

Chips

Elsker forumet
leo sover enda!!har fått en unge som til nå har sovet 4-5 timer om natta.lalala..deiligt...håper dette fortsetter. fortjener d virkelig.[;)] sist gang var jeg oppe hver time om natta og amma hele dagen i tillegg.so d.
 
det jeg har gjort annerledes enn sist gang er rett og slett og IKKE ligge i senga og amme. det gjor vi kun rett etter han var født. var ei jm sist gang som kom å la daniel ved siden av meg i senga på sykehuset(no skrek han en hel del da) og der ble han liggende... var utrolig vanskelig å få roa han i egen seng. leo har jeg ammet i en stol eller sittende i senga og lagt han tilbake i senga hans. går strålende. så mye bedre for da får vi sovet begge to. det trenger vi.
 
han er så søt og snill[:D] daniel har vært litt sjalu men nå virker det som han vennes til lillebror. er veldig kosete m han.
 
men så var d d at ungen sover enda da.. langt på dag allerede! får ikke med meg god morgen norge en gang. å ja da, dette kan snus fort[:D] er jo under to uker gammel ..
 
 
Jeg tør aldri si sånn høyt jeg, for da er det så tyyypisk at det snur om[:D]
 
Så deilig at han sover da!!!
Hva kan du finne påååå....hmm...... du kan ta deg en kopp i skapet, ta litt kaffe og sitte her med meg i sofaen?[:)]
 
(kremt farlig å si sånn ja)
 
jada nesten, sitter her med en kopp.....varmt.......vann! cheers..bra for kroppen..
 
drakk to kopper kaffe igår og fikk en urolig unge hele dagen..[&o] virker som jeg verken kan innta brus eller kaffe. [:@][&:][:(][>:] kunne håpt på d bare var økedag igår men..[:D]
 
ORIGINAL: GuttemammaX2

Er kjempe delig når de sover godt og lenge....,
Colin hadde en økt natt til søndag på 9 timer... våknet i sjokk og med pupper harde som stein!![:D][:D][:D]

 
flinke han da[:D] ikke godt med spreng men...[;)]
 
Back
Topp