Ska dom flesta..

mammas_elskling

Forelsket i forumet
berätta efter vecka 12? Är de nån som inte kan hålla sig längre och ska berätta för alla ganska snart? Jag och min sambo har tänkt berätta för alla(fb etc) efter nästa ul i vecka 8 :)
 
berätta efter vecka 12? Är de nån som inte kan hålla sig längre och ska berätta för alla ganska snart? Jag och min sambo har tänkt berätta för alla(fb etc) efter nästa ul i vecka 8 :)



Ja, venter til uke 13 i hvertfall, kanskje til og med til jul, men da er jeg 16 uker, så tviler på at jeg klarer å holde det hemmelig så lenge. Venter uansett til etter ultralyd i uke 12-13.
 
familien får nok vite det før uke 12.. men resten av verden kan vente til etter 12. uke.
 
Her vet "alle" det nå, vært så dårlig at det ikke har vært lett å skjule. Så har bare fortalt det litt etter litt. Har ikke skrevet noe på Facebook da, ser ikke helt vitsen med det enda.
 
Venter til ul i forskningen i ca 12!
Der er overlegen super flink og går gjennom alt!! Akkurat som den ordinære
 
Noen vet det. Resten får vite etter UL i uke 13. FB kanskje etter OUL. Kjipt om hele verden vet det, også går det galt...Har lest om så mange som mister mellom uke 13 og 20 nå.
 
Mine nærmeste vet det alt. Tenker ikke annonsere på fb før etter oul :) Håper jeg greier å holde meg så lenge :-p
 
har sagt det til kommende besteforeldre og skal fortelle det til kommende tante denne uken :). Ellers venter vi nok lenge
 
Jag förstår verkligen att man är rädd för att säga något för att de sedan ska gå fel. Ja har ju varit med om de själv. Och har hela tiden tänkt att ja ska hålla de hemligt lääänge. Men ja är typ sämst på att ljuga och nästan alla ja känner vet ju att ja nyss har gift mig och att ja vill ha massa barn ☺️ Så de är ändå ganska uppenbart. Så ja tänker berätta nästa måndag efter ul. Så får de bära eller brista. Men ja försöker tänka positivt hela tiden och gör allt ja kl gör att de ska gå bra. ☺️
 
Har fortalt det til mine nærmeste, samt nærmeste kollegaer. Tenkte det var greit med de to jeg jobber tettest med i tilfelle jeg skulle gå litt på halv maskin i nærmeste fremtid. Resten av verden får vente en stund til. :)
 
Jeg kommer nok ikke til å lyve om noen spør. Jeg er i uke 10 imorgen og har stor mage i forhold til før, så det er ikke så lett å skjule :P Vi sier det til alle venner, familier og kollegaer etter UL i uke 13. På min FB har jeg i hvert fall bla. tidligere kollegaer, foreldre til venner osv. som ikke har behov for å vite det om det går galt. Hadde ikke klart å poste melding om at det ikke gikk allikevel. Og hadde ikke taklet meldinger om "når kommer bebis", om det skulle gå galt.

Men har venner som har turt å publisere det i uke 8/9, og det har heldigvis gått bra :)

Når tid det er riktig å fortelle det vet man jo best selv. Noen forteller det tidlig for å ha et støtteapparat om man mister. Andre sier det ikke før det er åpenbart synlig.

Jeg er en panisk førstegangsgravid som sikkert ikke er helt trygg på at alt er OK før bebisen ligger i armene mine :P
 
Jeg fortalte det til alle jeg møtte da jeg var gravid i Sommer. Så ente det i MA oppdaget i uke 13 hvor fosteret hadde sluttet å leve 11+6. Syns det var skikkelig fælt å måtte fortelle til alle igjen at det hadde gått galt :( fikk klemmer og kondolanser hele tiden og det var ikke noe gøy.
Så denne gangen har jeg faktisk ikke behov for å fortelle det. Mulig fordi jeg føler jeg nettopp har gjort det. Men også fordi jeg orker ikke gå igjennom det der en gang til.
Så denne gangen er "hobbyen" min å se hvor lang tid det tar før folk fatter mistanke og begynner å kommentere det :P
 
Jeg fortalte det til alle jeg møtte da jeg var gravid i Sommer. Så ente det i MA oppdaget i uke 13 hvor fosteret hadde sluttet å leve 11+6. Syns det var skikkelig fælt å måtte fortelle til alle igjen at det hadde gått galt :( fikk klemmer og kondolanser hele tiden og det var ikke noe gøy.
Så denne gangen har jeg faktisk ikke behov for å fortelle det. Mulig fordi jeg føler jeg nettopp har gjort det. Men også fordi jeg orker ikke gå igjennom det der en gang til.
Så denne gangen er "hobbyen" min å se hvor lang tid det tar før folk fatter mistanke og begynner å kommentere det :p
Litt sånn har jeg det og! Vi mistet i desember, men var ikke langt på vei i det hele tatt. Likevel boblet jeg over etter å fortelle om det til alle fra den første positive testen! Denne gangen er jeg mer hemmelighetsfull og holder det så tett at jeg nesten ikke tror det selv :p Håper jeg får ultralyd på legetimen neste uke da jeg er 9+1. Tipper det kommer til å gjøre det hele mer virkelig og jeg kan glede meg mer :)
 
vi skal på ul noen dager før julaften. er da ca 14 uker. vi skal vente til da og fortelle det som julepresang;)
 
Litt sånn har jeg det og! Vi mistet i desember, men var ikke langt på vei i det hele tatt. Likevel boblet jeg over etter å fortelle om det til alle fra den første positive testen! Denne gangen er jeg mer hemmelighetsfull og holder det så tett at jeg nesten ikke tror det selv :p Håper jeg får ultralyd på legetimen neste uke da jeg er 9+1. Tipper det kommer til å gjøre det hele mer virkelig og jeg kan glede meg mer :)

Ja det er litt uvirkelig. Nå har jeg vært på ul og sett at det er liv der inne. Men klarer ikke helt å se for meg at jeg har en baby i armene neste juni enda :/ tror den gleden kommer etter uke 12-13 og jeg har sett det går bra
 
Jeg vil at datteren vår skal være en av de første som får vite det,derfor venter vi til ul i uke 11/12 før vi forteller henne det,etter det får resten vite det. Har 2 venninner og sjefen som allerede vet det men ingen andre.
 
Har tenkt å vente til jul, da er jeg i uke 13 :-) Håper at vi får tatt en ul et par uker før jul, og forhåpentligvis får se at alt er fint :-)
 
Har egentlig mistet litt oversikten over hvem som vet og hvem som ikke vet nå :p Har fortalt det til familiene våre, og mine nærmeste venninner og noen av hans kompiser. Og til sjefen og mine nærmeste kolleger, men det var av nødvendighet da jeg måtte endre en del tidligvakter pga kvalme. Og ett par personer til, da det bare "glapp" ut av meg under samtale ;) Ellers tror jeg vi venter til etter oul med å publisere det på sosiale medier, selv om jeg egentlig bare vil rope det høyt ut til alt og alle!
 
Har egentlig mistet litt oversikten over hvem som vet og hvem som ikke vet nå :p Har fortalt det til familiene våre, og mine nærmeste venninner og noen av hans kompiser. Og til sjefen og mine nærmeste kolleger, men det var av nødvendighet da jeg måtte endre en del tidligvakter pga kvalme. Og ett par personer til, da det bare "glapp" ut av meg under samtale ;) Ellers tror jeg vi venter til etter oul med å publisere det på sosiale medier, selv om jeg egentlig bare vil rope det høyt ut til alt og alle!

Jag har de likadant. Var tvungen att säga som det var när farmor ringde och min pappa hade sladdrat. Och då berättade ja också för min farfar. Som garanterat kommer sägs de till min farbror och mina kusiner. Men aja har inte så mycket kontakt med dom ändå så de gör inget. Men har berättat de för några här och där och känner att om nån frågar så säger ja som de är om ja känner för de där och då. Annars går vi offentligt med de på måndag efter ul. Skönast så. ☺️☺️
 
Back
Topp