ska æ gidd meir her..

nemi.marselia

Forumet er livet
gikk inn på dettan forumet før å finn folk i lignende situasjon å prat me.
har svart på eb go del innlegg startet nån men har fått særdeles dåli tilbakemelding (men unntak av ei som va veldi hyggeli mot mæ her en dag)
e vel på nette dagli pga at æ ikkje har nåkka anna å jør, e sykemeldt fra jobben fram t at æ ska ta svangerskapspermisjon i nov. typen kommer heller ikkje heim før i nov, å ikkje kan æ ringe å prate mykje me han heller sia han e oppe v bjørnøya å d kosta 27kr min å ringe..
d va egentli ikkje meininga å syte å klage om kor fælt æ har d ør æ har d bra utenom å være ensomm..

d einaste æ ville sei e at æ vart j... skuffa over detta forume etter d positive førsteinntrykke

Hei,du! Så dumt at du føler det sånn...men jeg skjønner det godt. Jeg tror vi lot den krangelen som var her ta litt overhånd og det syns jeg er kjempetrist [:(] Men ikke forsvinn da- jeg er her fortsatt jeg og jeg tror at aktiviteten kommer til å ta seg opp igjen snart. Jeg begynner i ny jobb,full stilling i morra så jeg kommer ikke til å være her like mye som før. Men jeg skal jobbe både sent og tidlig,så på dagtid stikker jeg innom.Dette ble veldig langt,men jeg håper vi snakkes [:D]

takker før d, får vel kanskje prøve å gi dettan en sjanse t... d e jo ikkje sånn at æ har nåkka ainna å jør.
Lykke t me ny jobb (e litt misunneli d e liksom så trøstesløst å gå å ikkje jør nåkka, e litt arbeidsnarkoman)

Vil bare ønske deg velkommen, og håpe at vi kan få en ny sjanse!! Ser av datoen du meldte deg inn at du må ha fått litt dårlig førsteinntrykk her. Det har vært litt "sur" stemning siste uka, slik jeg har opplevd det. Men det er i bedring allerede. Har selv vært her bare halvannen måned, men stortrivdes lenge. Mange trivelige medlemmer, og alltid støtte og oppmuntring å få. Jeg har vært helt hekta på forumet, får ikke gjort det jeg bør om dagene. Men nå er også jeg sykemeldt og det er jo en grunn til det. Har bekkenløsningsplager og da er det ikke så mye jeg klarer å gjøre.
Håper du får mer selskap her ettervært!!![;)]

Takk for det [:D] Jeg har vært ekstrahjelp i butikk i 2,5 år nå og stort sett aldri fått jobbe så mye som jeg har hatt lyst til. Gleder meg enormt til endelig å jobbe fullt og også få full lønn [:D][:D] Bra at du gir oss en sjanse til [:D][:D]

Det er mye her inne som handler om å IKKE gi opp nemi.marselia, og det gjelder dette åsså!!! Det er er KJEMPE forum, IKKE tvil på det søte du!!! Så gi det en sjangse til du [;)]

Såm dette forumet er veldig fint, spesielt for deg som er såpass mye aleine..ikke gi opp...hehe!!!!

Kathrine

Må legge til noe. Mange interessante tema her, og alltid svar og få!!! Lærerrikt!!!

takker så mykje t både sara73 og mayajenta.
utenom di svarene æ har fått på dette innlegge så e d ei t om har vært hyggeli mot mæ.
ser dåkk begge e fra nordland, d va jo koseli

en ting e nu iallefall positivt her d e at man kan læse om andres opplevelser å d kan jør en mindre nervøs, så d vi æ takke alle før

ORIGINAL: nemi.marselia

en ting e nu iallefall positivt her d e at man kan læse om andres opplevelser å d kan jør en mindre nervøs, så d vi æ takke alle før

Artig at du skriver på dialekt, hører en andøyværing for meg!!!

Jeg er helt imponert over hvor mange innlegg du, toveli6, har skrevet på kun 2!!!måneder!!

Synes du virker som en skikkelig trivelig person, jeg. Vi trenger sånne som deg her inne.
Ikke forlat oss, da..... [:D]

takker før d tryllering ågodhjerta.
tryllering du virka nu som ei koseli ei du å å me en go sans før humor

tryllering du virka nu som ei koseli ei du å å me en go sans før humor

Så hyggelig at du sier det. Jo, da... Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg skal ærlig innrømme at det har vært innlegg her jeg har reagert ganske kraftig på. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke gidder å bry meg. Jeg styrer unna ting som ikke er koselig her inne. Det er nok det beste, det. [:)]

har sett en del som æ ikkje har likt heller å vil ikkje svare på sånt før e nåkka sånn inni h... hissi a mæ, spes nu før tia.

ja men då får vi prøv å holl åss t humorsien då...
e nu her dagli så når du treng ei morsom historie eller bærre litt oppmuntring så sei ifra (har jort en del domme ting har æ hørt)

takker før d godhjerta, trur ikkje dåkk bi kvitt mæ så fort har lite å jør så kommer vel krypanes tbake ska du sjå

Back
Topp