shiby Forumet er livet 15 Des 2007 #1 nå er shiby klar for nissefest [:D] skal ut me jente gjengen idag.. skål [:D][:D] bilder kommer (kanskje) imorgen [8D]
nå er shiby klar for nissefest [:D] skal ut me jente gjengen idag.. skål [:D][:D] bilder kommer (kanskje) imorgen [8D]
Marilu Elsker forumet 15 Des 2007 #2 SKÅÅÅÅÅÅÅÅL Jeg skal på juletrefest hos søsteren min i dag...kommer masse folk! Skal bli så full [:D] hehe... KOoOs det masse Shiby og alle andre[:)]
SKÅÅÅÅÅÅÅÅL Jeg skal på juletrefest hos søsteren min i dag...kommer masse folk! Skal bli så full [:D] hehe... KOoOs det masse Shiby og alle andre[:)]
shiby Forumet er livet 15 Des 2007 #3 åå så gøy da! kos deg masse du ogsa marilu. og ikke gjør noe jeg ville gjort [:D][:D]
G Gjest Guest 15 Des 2007 #4 Så morro jenter...Har ikke være ute på evigheter jeg. Blir vel ikke noe før neste år [&:] Dere får ta en øl eller ti for meg da..og kose dere kjempemasse [:D]
Så morro jenter...Har ikke være ute på evigheter jeg. Blir vel ikke noe før neste år [&:] Dere får ta en øl eller ti for meg da..og kose dere kjempemasse [:D]
V *Vipsen* Gift med forumet 15 Des 2007 #5 SKÅÅÅL!!! [:D][:D] Har ikke annet enn julebrus å skåle med da men....[;)]
delfie Elsker forumet Marsboerne2017 15 Des 2007 #7 Skål til dere! Kos dere masse! Sjøl er jeg så trøtt at jeg vurderer å gå og legge meg...