Kvalmen kom som kastet på meg i uke 6, og jeg følte meg rett og slett syk - som en blanding av influensa og omgangssyke. Det beste var å sitte i ro mest mulig og å prøve å få i meg mat, selv om det bød meg i mot. Legen snakket om at jeg kanskje måtte legges inn på sykehus, men det slapp jeg heldigvis. Kjøpte til og med ernæringsdrikker på et tidspunkt, for jeg ble helt desperat. Jeg ble 100 prosent sykemeldt, for det var ikke aktuelt å gå på jobb i den tilstanden. Det hadde jeg jo ikke gjort ellers heller. Jobben hadde heldigvis forståelse for dette.
Jeg er i litt bedre form nå, men får "tilbakefall" med kvalmen, pluss at jeg får migrene hvis jeg jobber for mye. Har prøvd å jobbe 60 prosent, men det gikk ikke. Jeg jobber derfor 40 prosent nå, og får også tilrettelagt på jobben min. Syns leder og kolleger er fantastiske og det er godt å kunne være til nytte. Er kjempeglad for at jeg kan jobbe delvis, og ha god balanse mellom jobb og fritid. Har også en sønn på 3 år fra før av, og han er som de fleste andre treåringer, ganske så aktiv.