Sjukmeldt?

Er fortsatt i 100% jobb som bussjåfør.
Har tatt noen egenmelding dager innimellom når jeg har vært for sliten til å dra på jobb dagen etter.
Prøver å lytte til kroppen hva den sier.
Har begynt å plagdes med hodepine denne uka. Håper at den gir seg snart.
er 11+3 i dag
 
Holder ut uten sykemelding enn så lenge.. Men føler dagene mine utelukkende går til jobb, hente guttungen i bhg, lage mat og så legge meg klokka 20.30, så vi får se hvor lenge det varer dersom det ikke går seg til. Har ikke tenkt til å være en zombie som ikke orker å leke med guttungen i 6 mnd til fordi jeg absolutt skal bruke all energi på jobb, men samtidig sitter det langt inne å sykemelde seg [emoji29]

Tja, sykmelding sitter nok ikke så langt inne den dagen du ikke evner å komme deg ut av huset...
Men skjønner hva du prøver å si. Husk uansett at det er legen som sykmelder, ikke du[emoji4].
 
Tja, sykmelding sitter nok ikke så langt inne den dagen du ikke evner å komme deg ut av huset...
Men skjønner hva du prøver å si. Husk uansett at det er legen som sykmelder, ikke du[emoji4].

Det gikk helt til nå [emoji85] Vært hjemme noen dager nå pga utbrenthet og konstant hodepine, og begynner med 30% sykemelding til uka. Hvis det hjelper kommer jeg til å be om det en periode framover for å komme meg gjennom hverdagen [emoji4]
 
50% sykemeldt grunnet kvalme og lavt blodtrykk [emoji4] (jobber turnus med 10timers vakter, så derfor veldig lange dager å gå med plager)
 
Jeg har vært 100% sykemeldt 1 uke før ferie pga blødninger, skal tilbake i jobb på mandag, da får vi se hvordan det går, er relativt rolig på jobb nå (sitter på kontor) og har muligheten til å gå å få strekket på meg iløpet av dagen.
 
100% sykemeldt fra butikkjobb pga jernmangel og anemi. Er 15+5 og må vente til etter uke 20 før de vil gi intravenøsbehandling (jeg tålte ikke tablettbehandlinga). Utrolig kjedelig å gå hjemme og være konstant tom for energi i ukesvis, men trøster meg med at knerten i magen har det bra og ikke lider av mine mangler [emoji173]
 
100% sykemeldt pga kraftig kvalme, utbrenthet og tungt sinn. Håper kvalmen og humøret letter snart..
 
100% sjukmeldt no ogs0 bekkenløsning [emoji53] så blir eit lang svangerskap heime no som sist [emoji17]
 
Kvalmen kom som kastet på meg i uke 6, og jeg følte meg rett og slett syk - som en blanding av influensa og omgangssyke. Det beste var å sitte i ro mest mulig og å prøve å få i meg mat, selv om det bød meg i mot. Legen snakket om at jeg kanskje måtte legges inn på sykehus, men det slapp jeg heldigvis. Kjøpte til og med ernæringsdrikker på et tidspunkt, for jeg ble helt desperat. Jeg ble 100 prosent sykemeldt, for det var ikke aktuelt å gå på jobb i den tilstanden. Det hadde jeg jo ikke gjort ellers heller. Jobben hadde heldigvis forståelse for dette.

Jeg er i litt bedre form nå, men får "tilbakefall" med kvalmen, pluss at jeg får migrene hvis jeg jobber for mye. Har prøvd å jobbe 60 prosent, men det gikk ikke. Jeg jobber derfor 40 prosent nå, og får også tilrettelagt på jobben min. Syns leder og kolleger er fantastiske og det er godt å kunne være til nytte. Er kjempeglad for at jeg kan jobbe delvis, og ha god balanse mellom jobb og fritid. Har også en sønn på 3 år fra før av, og han er som de fleste andre treåringer, ganske så aktiv.
 
Blitt 100% sykemeldt pga svangerskapsmigrene Har ikke hjulpet med noe smertestillende, så sykemelding ble siste vei ut.. Fikk også henvisning til fysio, men tror jeg skal prøve akupunktur først da jeg har lest om andre som har hatt god effekt av det. Vil tilbake til jobb fortest mulig
 
Har vært 100% sykemeldt siden 9 juli, først pga kvalme og vondt i ryggen. Nå pga bekkenløsning og hematom i livmot. Fra 29.09 har jeg ikke jobb lenger da kontrakten min går ut. Max uflaks.. Men vil heller være hjemme å slappe av for å øke sjansen for at gravididteten går bra enn å jobbe og slite å risikere at det ikke går veien :) Får komme sterkere tilbake neste år..!
 
Blitt 100% sykemeldt pga svangerskapsmigrene Har ikke hjulpet med noe smertestillende, så sykemelding ble siste vei ut.. Fikk også henvisning til fysio, men tror jeg skal prøve akupunktur først da jeg har lest om andre som har hatt god effekt av det. Vil tilbake til jobb fortest mulig
Jeg kan absolutt anbefale å prøve akupunktur mot migrene. Jeg har gått rundt med konstant hodepine pga. spenninger i nakke, skuldre og kjeve, og det hjelper med akupunkturen :)
 
70 % sykemeldt pga smerter i rygg og mage. Myom i livmoren som gir mye smerter og da passer det dårlig med en veldig fysisk jobb
 
Har bare vært sykemeldt i 6 dager tilsammen. Men kjenner at det begynner å bli ganske tungt å jobbe og være hjemme med en 3åring.
 
Back
Topp