Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikkje noe kjekt [emoji53]Sykmeldt til den 14. 100%. Sliter med smerter nederst på høyre side av magen
Sjølv har eg store smerter i ryggen når eg er på jobb, jobber som kokk så står, går og bærer tungt heile dagen! Så når eg endelig er ferdig får dagen klarer eg så vitt å gå! Vil jo jobbe, e så kjedelig å være heime! Men har en gutt på 1 år eg må ta meg av Også, da faren er mykje vekke og seint heime , blir alt ansvaret på meg!
Men e så vanskelig! Har jo nett komt tilbake på jobb og synst det e kjekt på jobb! Var sjukmeldt heile forje svangerskap også! Og blei nesten deprimert til slutt [emoji53] men må vel endelig bare bite tenna sammen og lytte til kroppen og bare bli heime og slappe av og gjøre det eg klarer (gå turer og slikt)Uff da.. kjører lastebil jeg. Så mye tungt her også. Veldig vondt å kombinere med smertene jeg har.. men prøver å ta en og en uke om gangen. Så får man se når man er tilbake i jobb.. både sjefen og legen sier at jeg må ta vare på meg selv og lytte til kroppen.. med en gutt på 1 år så har du jo en del å henge fingrene i der også. Jeg har mine tre annenhver uke, men de begynner å bli store og klarer seg mest selv. Mitt tips til deg er å kjenn etter, du skal jo ikke slite deg ut heller [emoji1303]
Ja er noe å tenke på kva som er best for seg sjølv og barnet i magen! Ingen tjener på en sliten gravid kvinne [emoji6]Sykemeldt på sjette uka her nå :/
Først fire uker 100%, og nå to uker 90%.
Forventer forlengelse også egentlig... kjedelig hjemme, men trenger det virkelig..
Uff.. ikkje noe kjekt å være så dårleg [emoji53] unner ingen å være kvalm! Då tenker eg at eg e heldig som bare har veldig vondt i ryggen [emoji6] håper du snart blir bedre [emoji4]Har vært sykemeldt i 6 uker nå og blir fortsatt sykemeldt. Har hatt ekstrem kvalme og oppkast fra uke 7 i svangerskapet, og er fortsatt såppas dårlig at jeg ikke klarer å jobbe...
Takk for det håper du blir bedre i ryggen, ikke godt å gå rundt å ha vondt heller :/Uff.. ikkje noe kjekt å være så dårleg [emoji53] unner ingen å være kvalm! Då tenker eg at eg e heldig som bare har veldig vondt i ryggen [emoji6] håper du snart blir bedre [emoji4]