Sjukmeldt?

Sjølv har eg store smerter i ryggen når eg er på jobb, jobber som kokk så står, går og bærer tungt heile dagen! Så når eg endelig er ferdig får dagen klarer eg så vitt å gå! Vil jo jobbe, e så kjedelig å være heime! Men har en gutt på 1 år eg må ta meg av Også, da faren er mykje vekke og seint heime , blir alt ansvaret på meg!

Sjølv har eg store smerter i ryggen når eg er på jobb, jobber som kokk så står, går og bærer tungt heile dagen! Så når eg endelig er ferdig får dagen klarer eg så vitt å gå! Vil jo jobbe, e så kjedelig å være heime! Men har en gutt på 1 år eg må ta meg av Også, da faren er mykje vekke og seint heime , blir alt ansvaret på meg!

Uff da.. kjører lastebil jeg. Så mye tungt her også. Veldig vondt å kombinere med smertene jeg har.. men prøver å ta en og en uke om gangen. Så får man se når man er tilbake i jobb.. både sjefen og legen sier at jeg må ta vare på meg selv og lytte til kroppen.. med en gutt på 1 år så har du jo en del å henge fingrene i der også. Jeg har mine tre annenhver uke, men de begynner å bli store og klarer seg mest selv. Mitt tips til deg er å kjenn etter, du skal jo ikke slite deg ut heller [emoji1303]

Sykemeldt på sjette uka her nå :/
Først fire uker 100%, og nå to uker 90%.
Forventer forlengelse også egentlig... kjedelig hjemme, men trenger det virkelig..

Oh yes! Vært 50% i 14 dager og blir det i 14 dager til. Henger mer over doskåla, enn jeg er på kontorpulten til tider og da er det ikke mye vits i å være på jobb. :wtf: Jeg skammer meg ikke over å være sykemeldt allerede. Håper jo det går over snart og at jeg kommer tilbake i full jobb. Og jobb har heldigvis full forståelse for at jeg bare er til og fra.

Uff da.. kjører lastebil jeg. Så mye tungt her også. Veldig vondt å kombinere med smertene jeg har.. men prøver å ta en og en uke om gangen. Så får man se når man er tilbake i jobb.. både sjefen og legen sier at jeg må ta vare på meg selv og lytte til kroppen.. med en gutt på 1 år så har du jo en del å henge fingrene i der også. Jeg har mine tre annenhver uke, men de begynner å bli store og klarer seg mest selv. Mitt tips til deg er å kjenn etter, du skal jo ikke slite deg ut heller [emoji1303]
Men e så vanskelig! Har jo nett komt tilbake på jobb og synst det e kjekt på jobb! Var sjukmeldt heile forje svangerskap også! Og blei nesten deprimert til slutt [emoji53] men må vel endelig bare bite tenna sammen og lytte til kroppen og bare bli heime og slappe av og gjøre det eg klarer (gå turer og slikt)

Vært 50% sjukmeldt siden 10 juli og er det ut august ihvertfall. Først var kvalmen der tilstede hele døgnet mens nå er det hodepine og migrene.

Har vært 50% i 2uker nå på fredag, tror det blir forlenget. Sliter mye med å spise, har blitt litt flinkere men energien er helt vekke. Våknet i 12tiden i dag og var klar for å sove igjen i 2-3tiden. Nå har ryggen blitt en uvelkommen gjest, håper det går over fort :happy:

Ikke enda, men strever veldig med uvelhet og bekkenløsning i full jobb. Arbeider spesialpedagogisk i barnehage, og er stort sett på farten eller i aktivitet hele arbeidsdagen. Helt ferdig når jeg kommer hjem til toåringen. Her fått tilrettelagt med mer kontortid fra neste uke av, så ser jeg hvor lenge jeg holder. Var 50% sykemeldt fra uke 24 forrige svangerskap pga bekkenplager, og 100% fra uke 33 pga babyen ikke vokste nok. Slet ned bekkenet et år etter fødsel sist, så prøvet å lytte mer til kroppen denne gang:rolleyes:

Legen har søkt om svangerskapspenger til meg.

Har vært sykemeldt i 6 uker nå :( og blir fortsatt sykemeldt. Har hatt ekstrem kvalme og oppkast fra uke 7 i svangerskapet, og er fortsatt såppas dårlig at jeg ikke klarer å jobbe...

Har vært sykemeldt i 6 uker nå :( og blir fortsatt sykemeldt. Har hatt ekstrem kvalme og oppkast fra uke 7 i svangerskapet, og er fortsatt såppas dårlig at jeg ikke klarer å jobbe...
Uff.. ikkje noe kjekt å være så dårleg [emoji53] unner ingen å være kvalm! Då tenker eg at eg e heldig som bare har veldig vondt i ryggen [emoji6] håper du snart blir bedre [emoji4]

Holder ut uten sykemelding enn så lenge.. Men føler dagene mine utelukkende går til jobb, hente guttungen i bhg, lage mat og så legge meg klokka 20.30, så vi får se hvor lenge det varer dersom det ikke går seg til. Har ikke tenkt til å være en zombie som ikke orker å leke med guttungen i 6 mnd til fordi jeg absolutt skal bruke all energi på jobb, men samtidig sitter det langt inne å sykemelde seg [emoji29]

Uff.. ikkje noe kjekt å være så dårleg [emoji53] unner ingen å være kvalm! Då tenker eg at eg e heldig som bare har veldig vondt i ryggen [emoji6] håper du snart blir bedre [emoji4]
Takk for det :) håper du blir bedre i ryggen, ikke godt å gå rundt å ha vondt heller :/

Vært 50% sykemeldt nesten fra positiv test, gått over på 100% nå og vil være det resten av svangerskapet. (Evnt svangerskapspenger fra uke 24). Sykemeldt pga bekkenet.

Er 100% sykemeldt siste uka i ferien min pga kvalme som bare blir verre hver dag. Håper det gir seg til uka da jeg skal tilbake på jobb. Hvis ikke må den bare forlenges. Jeg er sykepleier så ingen er tjent med at jeg er så kvalm at hjernen ikke fungerer :p

Sist ble jeg 100% sykemeldt fra uke 19 og ut hele svangerskapet med bekkenløsning. Det var tøft og deprimerende. Ble 100% sykemeldt 1 uke med tilbakefall noen dager før jeg fant ut jeg var gravid [emoji85] investerte i en bbhugme pute til å sove med og bekkenet har ikke vært vondt en dag etterpå [emoji1305] hett tips. Håper det holder. Samtidig er jeg veldig trøtt og sover gjerne en lur eller to midt på dagen nå (siste uka på ferie) så blir spennende å se når jeg skal tilbake på jobb neste uke [emoji85] og tåler ikke synet av forskjellige matvarer før jeg brekker meg...

Back
Topp