Sjukmeldt?

Sjølv har eg store smerter i ryggen når eg er på jobb, jobber som kokk så står, går og bærer tungt heile dagen! Så når eg endelig er ferdig får dagen klarer eg så vitt å gå! Vil jo jobbe, e så kjedelig å være heime! Men har en gutt på 1 år eg må ta meg av Også, da faren er mykje vekke og seint heime , blir alt ansvaret på meg!

Sjølv har eg store smerter i ryggen når eg er på jobb, jobber som kokk så står, går og bærer tungt heile dagen! Så når eg endelig er ferdig får dagen klarer eg så vitt å gå! Vil jo jobbe, e så kjedelig å være heime! Men har en gutt på 1 år eg må ta meg av Også, da faren er mykje vekke og seint heime , blir alt ansvaret på meg!

Uff da.. kjører lastebil jeg. Så mye tungt her også. Veldig vondt å kombinere med smertene jeg har.. men prøver å ta en og en uke om gangen. Så får man se når man er tilbake i jobb.. både sjefen og legen sier at jeg må ta vare på meg selv og lytte til kroppen.. med en gutt på 1 år så har du jo en del å henge fingrene i der også. Jeg har mine tre annenhver uke, men de begynner å bli store og klarer seg mest selv. Mitt tips til deg er å kjenn etter, du skal jo ikke slite deg ut heller [emoji1303]

Sykemeldt på sjette uka her nå :/
Først fire uker 100%, og nå to uker 90%.
Forventer forlengelse også egentlig... kjedelig hjemme, men trenger det virkelig..

Oh yes! Vært 50% i 14 dager og blir det i 14 dager til. Henger mer over doskåla, enn jeg er på kontorpulten til tider og da er det ikke mye vits i å være på jobb. :wtf: Jeg skammer meg ikke over å være sykemeldt allerede. Håper jo det går over snart og at jeg kommer tilbake i full jobb. Og jobb har heldigvis full forståelse for at jeg bare er til og fra.