Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner i permisjon tidligere enn vanlig, allerede midten av april og har termin slutten av mai.. Pga studiene er ferdig. Men lurer veldig på hva jeg skal finne på hjemme... Blir sikkert mye serietitting i sofaenHeisann!
Dere som er 100%sjukmeldt kva gjør dere på om dagane? Kordan får dere tiden til å gå?
Har ver sjukmeldt siden uke 10ca pga en rygg som har slått seg vrang, jobba lenge 40%, men etter jul klarte eg ikkje det lenger:-/ og noe begynner eg å kjede meg utruleg mykje, vant te å gå turer med hundane, men ryggen hater det (hundane drar litt for mykje, begge er 2 år) så dagene går i serier, strikking, møte søstra mi, vasking og prøve å få orden i leilgheita (overtok i desember)!Begynner i permisjon tidligere enn vanlig, allerede midten av april og har termin slutten av mai.. Pga studiene er ferdig. Men lurer veldig på hva jeg skal finne på hjemme... Blir sikkert mye serietitting i sofaenhvorfor er du sykemeldt? :-( stakkars!!
Er ikke 100% sykemeldt og ser virkelig ikke hvordan noen FÅR bli sykemeldt i 100% over lengre tid lengre. Er jo så mange synsere på NAV som skal blandes opp i dette her. Føler meg jo beint ut overvåket og under etterforskning bare fordi jeg har vært deltidssykemeldt siden beg av januar! Er jo helt ville de der på NAV!!
Så, uten å kuppe tråden med vilje, hvordan takler dere som er 100% NAV oppi alle plagene?
Kjeder meg! Jeg studerer ogår har to timer forelesninger tre dager I uka da, men likevel... nå trør jeg rundt på et kjøpesenter uten mål og mening. Vennene mine jobber eller har vinterferie. Gleder meg til baby kommer. Da kan jeg I detil minste gå lange turer. Nå er bekkenet slitent og jeg får lett mye kunne. Har også bassengtrening en gang I uka.
Kjeder meg! Jeg studerer ogår har to timer forelesninger tre dager I uka da, men likevel... nå trør jeg rundt på et kjøpesenter uten mål og mening. Vennene mine jobber eller har vinterferie. Gleder meg til baby kommer. Da kan jeg I detil minste gå lange turer. Nå er bekkenet slitent og jeg får lett mye kunne. Har også bassengtrening en gang I uka.