Sjukmeldt

Tusler rundt hjemme med husarbeid, lager middag, slapper av, strikker osv.. prøver å få til en gåtur rolig på 20 min også. Har ett bekken som ikke er veldig godt. Bruker også litt tid på å besøk besteforeldrene mine:)

Sliter med svimmelhet så blir litt sofaligging når jeg ikke klarer noe annet. Ellers rydder jeg litt, gjør litt enkelt husarbeid og klesvask og tar det med ro.

Har svangerskapsdiabetes i tillegg så må gå daglige turer, og klarer ikke gå mer enn 15 min i strekk, så da blir det tur etter hvert måltid for å holde blodsukkeret stabilt.

Har hatt tre uker hjemme nå, og tiden flyr foreløpig.

Heisann!
Dere som er 100%sjukmeldt kva gjør dere på om dagane? Kordan får dere tiden til å gå?
Begynner i permisjon tidligere enn vanlig, allerede midten av april og har termin slutten av mai.. Pga studiene er ferdig. Men lurer veldig på hva jeg skal finne på hjemme... Blir sikkert mye serietitting i sofaen :-) hvorfor er du sykemeldt? :-( stakkars!!

Begynner i permisjon tidligere enn vanlig, allerede midten av april og har termin slutten av mai.. Pga studiene er ferdig. Men lurer veldig på hva jeg skal finne på hjemme... Blir sikkert mye serietitting i sofaen :-) hvorfor er du sykemeldt? :-( stakkars!!
Har ver sjukmeldt siden uke 10ca pga en rygg som har slått seg vrang, jobba lenge 40%, men etter jul klarte eg ikkje det lenger:-/ og noe begynner eg å kjede meg utruleg mykje, vant te å gå turer med hundane, men ryggen hater det (hundane drar litt for mykje, begge er 2 år) så dagene går i serier, strikking, møte søstra mi, vasking og prøve å få orden i leilgheita (overtok i desember)!

Er ikke 100% sykemeldt og ser virkelig ikke hvordan noen FÅR bli sykemeldt i 100% over lengre tid lengre. Er jo så mange synsere på NAV som skal blandes opp i dette her. Føler meg jo beint ut overvåket og under etterforskning bare fordi jeg har vært deltidssykemeldt siden beg av januar! Er jo helt ville de der på NAV!!

Så, uten å kuppe tråden med vilje, hvordan takler dere som er 100% NAV oppi alle plagene?

Er ikke 100% sykemeldt og ser virkelig ikke hvordan noen FÅR bli sykemeldt i 100% over lengre tid lengre. Er jo så mange synsere på NAV som skal blandes opp i dette her. Føler meg jo beint ut overvåket og under etterforskning bare fordi jeg har vært deltidssykemeldt siden beg av januar! Er jo helt ville de der på NAV!!

Så, uten å kuppe tråden med vilje, hvordan takler dere som er 100% NAV oppi alle plagene?

Har ikkje merka noko med nav, legen har sendt inn brev til dei, at tilrettelegging ikkje funket og eg er sjukmeldt pga svangerskap!

Har vært 100% sykemeldt nesten hele svangerskapet og det har vært veldig kjedelig. Jeg spiller mye cod med kjæresten, trener litt med hundene, lager ting til babyen, begynte faktisk å male på lerret(akryl), har vært med å male stua og kjøkkenet, prøver og sy litt og gjør klart til bebis skal komme:)
Har forresten ikke hatt noe med nav å gjøre annet en at jeg sender inn papirene jeg får hos legen... :)

Kjeder meg! Jeg studerer ogår har to timer forelesninger tre dager I uka da, men likevel... nå trør jeg rundt på et kjøpesenter uten mål og mening. Vennene mine jobber eller har vinterferie. Gleder meg til baby kommer. Da kan jeg I detil minste gå lange turer. Nå er bekkenet slitent og jeg får lett mye kunne. Har også bassengtrening en gang I uka.

Kjøper ny telefon på fredag. Autocorrelation på denne er katastrofal. :(
Kjeder meg! Jeg studerer ogår har to timer forelesninger tre dager I uka da, men likevel... nå trør jeg rundt på et kjøpesenter uten mål og mening. Vennene mine jobber eller har vinterferie. Gleder meg til baby kommer. Da kan jeg I detil minste gå lange turer. Nå er bekkenet slitent og jeg får lett mye kunne. Har også bassengtrening en gang I uka.

Ja, blir mykje kjekkere når babyen kjem så ein har meir å gjøre på :) og gå på senter tørr eg nesten ikkje, pengane bare forsvinner på ting man "må ha" til babyen! Også e jo det så kjekt å gå på kafe ;) føler med deg!

Jeg ligger hjemme og er dårlig :p de dagene jeg har energi til det, så rydder jeg litt, pakker ut(har nettopp flyttet), prøver å planlegge litt av va vi trenger til denne babyen som snart kommer og ja, generelt kjeder meg meget mye :p har vært sykemeldt 100% siden uke 8-9, og er i uke 30 nå... Skulle gitt ALT for å jobbe ... Dritkjedelig å bare ligge inne å være dårlig -.-

Strikker, rydder litt og nyter tiden før vi blir fire :) Har begynt å gjøre klart utstyr og vaske klær :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fine aktiviteter er å strikke eller svømme :) er heldigvis delvis i jobb så har nok å fylle dagene med. Blir noen halve dager på jobb. Synes det er deilig å få gjort litt!

Er heldigvis ikke sykmeldt i dette svangerskapet enda, men har vært det fra ca uke 25 med begge de to andre.
Har hatt invalidiserende bekkenløsning, så det har ikke vært mye å få gjort. Studerte ved siden av med yngste, så da leste jeg en del og slikt, ellers ble det dessverre mye sitting og ligging, fikk strikket mye med yngste da :P
Håper å holde ut hele denne gangen, bare 4-5 uker til perm, men bekkenet er stadig i opposisjon, så vi må bare se an.

Back
Topp