Sjukling.

Real

Gift med forumet
Hei dere:)

Snuppelure har i en mnd tid nå vært forkjøla og syk av og på. Skikkelig slitsomt og hun har ikke vært seg selv på lenge stakkar. Fryktelig opp og ned i humøret. Var hos legen for et par uker sider, og da var det kun forkjølelse. Viste ingenting i bryst, ører el hals. Men nå for et par dager siden var det en gul grønn guffe i øret hennes. Jeg trodde rett og slett det var snørr fra nesa som hun hadde fått dratt inn i øret når hun klødde seg. Men nå var det sånn igjen ikveld, og hun har ikke lenger gul grønt snørr. Da kommer det fra øret da? Ørenetennelse? Sprukket trommehinne? Hun har styra mye på natta, men har ikke gitt noe tegn til ørevondt. Hun har tatt seg til øre et par ganger, men så har hun bare begynt å leke igjen, så da tenkte jeg ikke noe mer på det. Bør kanskje kontakte lege i mårra? Hva tror dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp- lege ja:) hvordan går det nå? Bedre med en sjekk for mye tenker jeg..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Det var trommehinna som var sprukket og nå får hun antibiotika. I natt sov hun igjennom hele natta for første gang på veeeldig lenge, så smertene avtok sikkert noe når den sprakk stakkar.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uffa stakkar lita :( godt dåke fant ut av det, god bedring!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det var jammen bra de fant det ut..uff stakkars lita men håper hun blir raskt bra igjen!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ja det får vi håpe :) Hun er ved godt mot nå da, og er nesten tilbake til sitt gamle jeg igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørtes ut som når elgen fikk det da han var bare 4 mnd.
Og her og roet han seg etter at den sprakk, for da lettet trykket seg.
Her har han og hatt ørebetennelse nå igjenn for ikke lenge siden, men da oppdaget vi det tidlig nok, og berget trommehinna denne gangen :)

God bedring til den lille :) Jeg synes de er tøffe som holder ut. Det er ganske så vondt, så skjønner at de styrer endel og :)
 
Back
Topp