Sjuke Torjus

SBML

Elsker forumet
Huff Torjus har fått Skarlagensfeber... Var skikkelig sjuk for 4 uker sida, har ikke blitt helt bra etter det, så kom dette natt til fredag. Han har så vondt!! Stakkar!! Jeg synes det er helt grusomt å bare kunne observere... Halsbetennelse, øreverk som renner og renner, høy feber, hodeverk og utslett. Her går det i paracet stikkpiller og nesespray. Fått pencilin idag. Så da satser jeg på at det hjelper etterhvert. Men nå har han vel fått sin del av kaka...

Så sjuk har Torjus aldri vært, det sa jeg for en måned siden også. Men dette topper alt! Dette har gjort vondt i hjertet å være med på. Tenker da på de stakkars barna som er kronisk sjuke... Tenk så utrolig tøffe mammar de har!! De mandlene må ut!!!

Stakkars liten!!

Håper virkelig medisinen virker, slik at han blir fort bra igjen.

Venter dere på å få fjernet mandlene eller?

Ja, men de vil ikke operere før han er 3 år, og det blir han i mai. Ikke lenge til vi skal til Ørenesehals igjen og da går ikke amor derfra før vi har fått avtale om operasjon!!!

uff,stakkars liten[&o] go bedring,håper han kommer seg snart[:)]

Uff uff, stakkar liten... Og stakkar mor, er ikke lett å se på syke små barn. Føler seg plutselig så veldig hjelpesløs!!
Jeg fjernet mandlene da jeg var liten, og tror nesten det var en ny verden for mamma:) (Var nok litt mer enn 3 år, men ett utall halsbetennelser og andre ulumskheter i halsen!)

Masse lykke til med penicillin-kur, og his øre-nese-hals:)
Masse klem fra en mor med (høyst-sannsynlig) astmabarn:)

Takk for oppmuntringer jenter!!! Det er virkelig IKKE morro med sjuke unger altså. Håper dere slipper unna med minimalt med sykdom. Man må liksom være så streng for å få ting i havn. Selv om du vet at de har så vondt så vondt. Da mener jeg, legebesøk, med det det måtte innebære av diverse undersøkelser og prøvetaking, medisin hjemme, stikkpiller og tempmåling. Av og til er greit, men han og jeg må dette så ofte. Må virkelig manne meg opp for å få det til etterhvert nå kjenner jeg.

Jeg er selv et ØNH-barn og var maksimalt plaga før operasjon og hadde maksimalt utbytte av operasjonen. Har nesten ikke vært sjuk siden. Så jeg henger veldig på den operasjonen altså... Kjenner det! Selv om all operasjon er risiko...

ORIGINAL: Eldbjørg

Uff uff, stakkar liten... Og stakkar mor, er ikke lett å se på syke små barn. Føler seg plutselig så veldig hjelpesløs!!
Jeg fjernet mandlene da jeg var liten, og tror nesten det var en ny verden for mamma:) (Var nok litt mer enn 3 år, men ett utall halsbetennelser og andre ulumskheter i halsen!)

Masse lykke til med penicillin-kur, og his øre-nese-hals:)
Masse klem fra en mor med (høyst-sannsynlig) astmabarn:)

Huff astama!!! Mange våkenetter og medisiner??? Torjus får også astmamedisin, selv om han ikke har den diagnosen. Men luftveis plagene hans blir lettere med astmamedisn...

Gode klemmer til deg også!!![:)] Så får vi håpe at de blir friske som fisker når de blir voksne!!!

[:o] God bedring til Torjusen

ORIGINAL: henriette24!

uff,stakkars liten[&o] go bedring,håper han kommer seg snart[:)]

signerer!!!!

Han var syk fra september 08 til april 09! Stort sett forkjøla, hoste, slim og feber. Ut og inn hos legene, oppdosering av medisiner, og hoste hele døgnet.
Hjem fra bhg, fordi han kasta opp, og det gjorde han bare fordi medisinene virka. Var bare da slimet løsna!!

Så hele fjor vinter var ganske voldsom både for mor og barn!! Denne vinteren har vært helt anderledes, og bare noen få runder med medisin, og mye mindre nattevåk:)

Han er dobbeltbelasta genetisk for å få dette, både fra mors og fars side, så det overraska lite.
Får bare gjøre det beste utav det, og håpe det ikke blir verre enn det har vært nå:)

Back
Topp