Sjuke drømmer...

Drømte her om dagen at jeg hadde kommet til termin 3. November, men helt glemt at jeg var gravid. Magen var ikke gigantisk, bare veldig oppblåst. Ikke hadde krg handlet inn noen ting heller.
Siden jeg helt hadde glemt at jeg var gravid hadde jeg jo ikke hatt noen kontroller, så kommunen hadde sendt en jordmor på hjemmebesøk. Jeg var jo ikke inne da hun kom fordi vi hadde en stor festival i Hagen og fikk gratis minipizzaer og gourmet burgere som takk for at de fikk bruke tomta til å holde festival (jeg hadde tydeligvis en gigantisk mansion med svømmebasseng og det hele). Så i mellom konsertarenaer og matboder gikk jeg jo der med rier og bare «hva er det som skjer??, dette er jo rier, oi!! Stemmer det jeg ble jo grsvid for en stund Disen jeg, hvilken dato er det i dag?? :hilarious:

Kanskje ikke en veldig sjuk drøm, men en drøm som kommer om igjen og om igjen nå er at jeg plutselig har fått skikkelig babymage.. Og da får jeg helt panikk fordi det er jo så mange jeg ikke har fortalt det til at jeg er gravid enda og må begynne å ringe rundt.. våkner like stressa hver gang:facepalm: :wtf:

Jeg drømte at jeg hadde ultralyd og tissen til gutten nesten så ut som et nebb :p

Har ikke hatt enda:bookworm: men forrige gang fikk jeg de sykeste drømmene.

Blant annet at samboer hadde gjort meg å alle vennene mine gravide så vi hadde samme termin. Ble rasgalen når jeg våknet stakkar:banghead:

Å en annen gang drømte jeg han forlot meg til fordel å leke starwars i skogen:confused2 da hadde jeg nettopp sitt starwars filmen, hahaha

Jeg drømte nesten hele svangerskapet at han forlot meg osv. Tror det liksom er min største frykt:knegg:

Back
Topp