Sjuke drømmer...

trønderjente27

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Flere som er med meg her eller?
Drømmer som en tulling for tida!
Husker det var sånn forrige gang også, drømte og drømte og drømte - og huska så mye!

I natt var naboen en morder som drev og luska rundt i hagen vår, for eksempel... Et bruddstykke av det som føles som 20 ulike drømmer på ei natt :mask::nailbiting::eek:

Samme her! Drømmer utrolig mye rart! Drømte en natt at vi bodde i et glasshus hvor folk kunne se inn hele tiden og andre folk hadde kontorer i huset vårt, samt en restaurant og en frisør! :smiley-bounce022

Jeg har ikke merket noen forskjell, men jeg drømmer ALLTID mye rart da, har slitt veldig med mareritt i lang tid :P Men husker det var sånn sist, ja!

Jeg har så mye sinnsyke og rare mareritt, våkner av og til av at jeg sitter og hyler i senga og mannen må ta tak i meg.. bare sånn det er :sorry:

Jepp! Drømmer ekstremt mye, og det er både mye sykt, mange mareritt men også ufarlige drømmer men de er veldig detaljert.. Føler noen ganger jeg er mer sliten når jeg våkner enn når jeg la meg:wtf:

Noen som vet om dette er en 1.trimester-greie eller vil det vare ut svangerskapet?

Jeg har generelt ofte mange rare og detaljerte drømmer som jeg husker godt etterpå. :P Men føler kanskje det har vært ekstra mange av dem siden jeg ble gravid. Var vel slik sist og mener jeg. Vet ikke om det har en sammenheng med forstyrret søvnrytmen eller noe, jeg våkner jo mye mer nå enn jeg pleier, og sover mye dårligere :P

Jepp! Drømmer ekstremt mye, og det er både mye sykt, mange mareritt men også ufarlige drømmer men de er veldig detaljert.. Føler noen ganger jeg er mer sliten når jeg våkner enn når jeg la meg:wtf:

Noen som vet om dette er en 1.trimester-greie eller vil det vare ut svangerskapet?

Hos meg varte det i alle fall lenger enn 1. trimester forrige gang :)

Har vart helt til fødsel begge gangene for min del.

Jeg har mareritt hver natt for tiden og sover så dårlig:dead: Får vel nyte siste feriedag i morgen før det braker løs med jobb igjen..

Hahah åå, når jeg våknet for å gå på do første gang i natt hadde jeg drømt noe skiiikkelig rart, og tenkte at «dette må jeg huske på og dele i denne tråden imorgen» men nå har jeg såklart glemt hva det var :hilarious: men så resten av natta drømte jeg at samboeren på en måte var utro mot meg, og det var ikke like gøy :shifty:

Slitsomt å sove med alle disse drømmene..

Jeg drømte jeg fødte elefanter... 4 stk..

Hadde også mareritt om at det var 6 stk inni der. Grøss!

Hadde dette forrige svangerskap, men det kom ikke før senere da.
Stakkar samboeren fikk gjennomgå da jeg drømte at han hadde vært utro, og var helt sikker på at det hadde skjedd etter jeg var våkna også :-/

Drømte om speilegg når jeg sov etter nattevakten nå i dag. Så det blir det til kveldsmat i kveld :hilarious:
Men drømmer mye rart for tiden ja. Helt normalt.

Ja!! Jeg drømmer hele tiden! Har gjort det siden positiv test. Men i natt toppa det seg. Jeg drømte at jeg var på tidlig ultralyd i uke 7, så kom SVIGERMOR på over 50 år inn og skulle ta ultralyd hun også. Hun var 12 uker på vei og de gleda seg masse :dance008

Ja!! Jeg drømmer hele tiden! Har gjort det siden positiv test. Men i natt toppa det seg. Jeg drømte at jeg var på tidlig ultralyd i uke 7, så kom SVIGERMOR på over 50 år inn og skulle ta ultralyd hun også. Hun var 12 uker på vei og de gleda seg masse :dance008
Jeg hadde fått sjokk :hilarious:

Drømmer vanvittig mye rart og det har jeg gjort siden ca 6 dpo☺️

Kanskje ikke så sjuk drøm, men pussig var den:p I natt farget jeg håret knall blått rett før jeg skulle føde. Alt foregikk inne på fødestua, på hodet hadde jeg et Vålerenga skjerf... Jeg er ingen Vålerenga fan, vet ikke hvor det kom fra;)

Jaaaa!! Jeg drømte at jeg reiste for å møte ivf legen min, uten noe avtale! Også var det påskeaften, tog-, fly- og busstrafikken hadde tatt ferie og jeg var plutselig stuck i andre delen av landet! Og plutselig var jeg på en øde øy i Nord-Norge med ivf legen som skulle feire påske med familien sin, og jeg kunne egentlig ikke bli med, så jeg stod ute, tillegg var jeg blakk og tom for strøm på mobilen!

Drømmer veldig ofte om tidligere flammer. Når jeg våkner er jeg nesten fortsatt litt betatt etter alle de fine stundene i drømmene mine. Ikke greit :hilarious: I natt drømte jeg at typen og jeg var på besøk hos familie, mens jeg hadde med meg en av disse flammene. Også var det noe med utrolig god mat jeg ikke hadde fått spist opp, som havnet i vasken på badet.. sto lenge og vurderte om det var greit å bare spise det uansett, for det var jo så godt!

Back
Topp