Sjokomelk og sjokoladepålegg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Tenker at så lenge det ikke spises/drikkes hver dag spiller det ingen rolle om det er mandag eller lørdag. Men fortrinnsvis er det helgekos:)

Han spiser sjokoladepålegg så sjelden at det spiller ingen rolle om det er lørdag eller tirsdag.

Litt sånn sporadisk i grunn. Lille spiser det så sjeldent, for vi glemmer at vi har det i skapet (står med bakevarer, og jeg er ingen baker:P ) så når vi kommer på det hender det at vi lager både sjokkisbrødskive og sjokomelk:-)

Når vi har det i hus så blir det spist til det er tomt. Men kjøper kanskje nugatti 5 ganger i året. Om vinteren drikker vi alle kakao sammen med havregrøten til frokost.

Sjokoladepålegg har vi hatt i huset 2 ganger iløpet av 6 år:p sjokolademelk har vi en gang i halvåret kanskje, så da koser vi oss i ukedager og helg. Ikke hver dag da:p

Ja kan få det i ukedag også men da er det som oftest om man er hjemme fordi man er syk eller noe :)
Men er ikke noe hysterisk på det :)

He rer det kun i helgene

Eldste et ikkje sjokoladepålegg i det heile tatt, lille får viss ho spør etter. Vanligvis skjer det eit par gongar i mnd, når ho har med seg nokon heim som vil ha.

Sjokomelk tyr eg gladelig til når eldste har fått i seg litt lite mat/har dårlig matlyst ein periode. Har alltid h-melk og o'boy i hus!

Hadde det vore slik at ungane ville ha det kvar dag måtte eg sjølvsagt ha begrensa det, men det begrenser seg sjølv her.

De får det når vi har det i hus :-) Av erfaring så vet jeg at det blir spist opp men en gang om de får fri tilgang til den boksen med nugatti så den står på det hemmelige stedet og taes frem av oss foreldre :-)

Jeg har spist nugatti fra jeg var liten, og kommer helt sikkert til å gjøre det når lillegutt kommer til verden strax. Så om han får nugatti i oppveksten, gjør meg ingenting. Ble folk av meg også. Syns mange blir helt hysteriske når det gjelder den nugattien. Så lenge man spiser sunt og variert ellers, tror jeg ikke den nugattien skader oss på noen måte ;-)

Hun liker ingen av delene, så aldri :p Hun hadde fått litt innimellom om hun hadde likt det.
Når vi var små fikk vi en nugattiboks i mnd. Den delte keg og søsteren min, og var det tomt så var det tomt. Sjokolademelk fikk vi riktignok når vi ville..

Back
Topp