Sjokomelk og sjokoladepålegg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Helg. Og utvidet i ferien. Ikke hver dag i to mnd sommer, men tilfeldige dager når det faller seg sånn.

Hmm vi spiser det aldri så tenker det er fy fy får vår del. Her elsker han alle nye smaker.

Har ikke noen spesiell regel på det. Her spises "alt" så at nugatti spises en hverdag gjør meg ingenting - for han trenger ikke å spise det i helga heller

Ikke hver helg, men vi kaller det "lørdagspålegg", så det er ikke noe som tas frem ofte

Sjokoladepålegg kjøpes ikke.
Eldste får Oboy en gang i blant:)

Høst/vinterhalvåret har vi kakao innimellom når vi vil kose oss. Vesla er glad i det. En sjelden gang kan hun få sjokomelk om vi er i byen og vi blir sultne.

Nugatti får hun aldri, men jeg spiser det om jeg ikke får i meg noe annet.

Er ikke veldig streng på det, men barna foretrekker andre ting enn sjokoladepålegg og sjokomelk:) På søndager dekker vi på bordet og da inkludert oboy-pulver. Men hender ofte at det blir satt urørt tilbake altså:p

Sjokoladepålegg er så sjelden vi har I hus da jeg ikke spiser det så hun må betale meg kjøpe om hu vil ha. Så om hu ber om det så er det ikke så nøye hvilken dag det er. Er nok rundt 1 år siden sist det ble kjøpt. Sjokomelk derimot hender det jeg kjøper for kosen sin del, og på sommeren for å ha liggende i teltet. Fikk det faktisk med på skolen i dag :)

Nugatti kan han få til frokost pp hverdagene også, oboy når han ber om det, det skjer sjeldent

Kun lørdager her og litt utvidet i ferier ;)

Sjokoladepålegg er det ingen her som spiser.
Jeg og samboer drikker oboy en del i perioder, (kan gå måneder i mellom hver periode, som varer i noen dager ), guttungen liker ikke :)

Sjokomelk i helger . Men ikke hver helg.

Nugatti ; mest i helger. Noen ganger ikke. Og sjelden gang i uka. Aldri i bhg. Eldste spiser knapt pålegg. Men eeeelsker nugatti. Men vet han ikke får det så ofte.

Mi er ikke så.veldig glad i det, heller ikke jeg.

Nugatti/sjokoladepålegg er jo like ille som å legge ei stratosplate på brødskiva.

Får det når hun spør om det, enten det er hverdag eller helg. Men heldigvis så foretrekker hun leverpostei og vann, så blir ikke så veldig mye uansett.

Back
Topp