* SJOKOLADEMELK *

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Hva er deres grense/regel for det der hjemme i henhold til barna??

Regel?
Han får det når han er syk, men kun om vi ikke har noe bedre i hus.
Han ber ikke om det heller, så er ikke noe problem.

Vi har oboy til søndagsfrokosten en gang i blandt... Ikke av noen sunnhetsgrunn, men kommer ikke på det til vanlig [:)]

Når vi har så får hun.... [:)] (typ 3 ganger i året)

Drikker det når vi får lyst på.[:)]

Ikke så alt for ofte, for vesla glemmer ut at vi har det i hus, boksen står ganske høyt og litt skjult[:)]

Jeg brukte det foresten som frokost når vesla var baby[8D]
Hadde ikke matlyst på morran, så tok meg et glass sterk oboy istedet. Jordmora mente det var smart hehe[8D]

Her er det sjokomelk og sjokopålegg KUN i helgene, og enten ei skive med sjokopålegg eller to glass sjokomelk per dag![;)] Har vokst opp med det selv, og da blir det samme med unge(ne) her i huset!!![:D] Storebror er her annenhver helg, og han må også følge dette, iallefall nå i sommer da han var her i 3 uker!!!

det har Linus aldri smakt. De eldste drikker det innimellom, men det er ikke ofte. Fikk sånn skolemelk sjema igår fra skolen, og der kunne de velge skjokolademelk, men det sa jeg nei til. Syns ikke de skal drikke skjokolademelk HVER dag hele skoleåret[&:]

ORIGINAL: SistemannIMagen

det har Linus aldri smakt. De eldste drikker det innimellom, men det er ikke ofte. Fikk sånn skolemelk sjema igår fra skolen, og der kunne de velge skjokolademelk, men det sa jeg nei til. Syns ikke de skal drikke skjokolademelk HVER dag hele skoleåret[&:]

Kunne en få det på skolen [:o]

Hadde ikke gjort meg noe i det hele tatt, om guttene hadde drukket sjokolade melk da [8D]
Drikker ikke melk i det hele tatt de skjønner du, så om de hadde likt det med sjokopulver i, ja da skulle de jaggu fått det hver dag[8D]

Det er ikke noe vi har i huset, og det har vi tenkt å fortsette med. Ser ikke vitsen i det hele tatt.

Morgan er ikke videre begeistret for hverken det eller sjokoladepålegg.
Har sjeldent hatt det i hus...

Frøkna liker alt mulig, så hun hadde nok likt det, men der holder vi tilbake[8D]

et glass til frokosten enten lørdag eller søndag..

ORIGINAL: SistemannIMagen

Det hadde vi her og i fjor, men tror ikke det skal være i år.. De fikk ikke hver dag, men et par dager i uken..
Så lenge de har et sunt og godt kosthold, og den lett-sjokolademelken kan være en ekstra kilde til kalsium så syntes jeg egentlig det var helt greit [:)]

Kjøper ikke skjokolademelk i det hele!
Har oboy i skapet, men d blir sjeldent brukt. Blir innimellom på vinterstid at jeg blander med til tur eller
når vi skal kose oss en dag med ostesmørbrød og kakao!

oboy er det ikke ofte di elste får. kakao ol varme drikker er avåtill når vi ska på tur el etter vi har vært ute en kald å våt vinter/høst dag

ORIGINAL: ~eXita~

Kjøper ikke skjokolademelk i det hele!
Har oboy i skapet, men d blir sjeldent brukt. Blir innimellom på vinterstid at jeg blander med til tur eller
når vi skal kose oss en dag med ostesmørbrød og kakao!

Ja, kakao på tur er kos[:)]

Hun får ikke det. Har ikke smakt det og derfor blir det naturlig å fortsette slik[;)] Vi drikker heller ikke sånt.

Jenta mi liker ikke[;)]

Han har smakt, syntes det smakte greit.. men har ikke fått noe spørsmål i etterkant.
Drikker det sjelden selv, så det blir ikke servert så ofte her i huset..

Han får det hvis han spør, men han liker overhodet ikke sjokolade av noen typer så det skjer relativt sjelden.

Back
Topp