Sjokolademelk!!

rosarose

Gift med forumet
Dilla? Ja!! Er noe med å være gravid og drikke sjokolademelk altså[:D] 

Andre med noe dei MÅ ha?

Har hatt litt sjokomelk dilla jeg også.... eller kanskje ikke DILLA... men har fått lyst på iskald sjokomelk flere ganger etter jeg ble gravid! eller ISKALD cola....

Jepp, kirsebæris.... bare må ha sånn is, den er kjempegod, og så hjelper den mot halsbrann... [:D]

Jeg MÅ ha et glass O'boy hver morra.. [:D]
Er jo bare SÅ godt.. hehe..

Har heile tida lyst å kjenne lukta av kjeller,goe mur lukt[:)]

men er så synd at vi ikkje har kjellar[:(] kjenner eg får vann i munnen av tanken på kjellerlukt[8D][8D]

Har ikke fått dilla på noe ennå, men kan plutselig få lyst på matvarer jeg spiser sjelden. Kjøper mye på impuls som viser seg å ikke være så godt som det var i hodet mitt [:D]

jeg har stort sett lyst på alt som er godt, og spiser gjerne masse mer enn det jeg orker så lenge det er søtsaker!!! men må si skokkolade melk, is og sjokkolade står øverst på lista mi for tiden, liker veldig godt kvicklunsh og krokanrull [:D] mmmm, nå fikk jeg lyst på [:)]

ORIGINAL: skalbli5

men er så synd at vi ikkje har kjellar[:(] kjenner eg får vann i munnen av tanken på kjellerlukt[8D][8D]

he he [:)]

ORIGINAL: skalbli5

Grrrrppppssss [:'(] det hørtes da ikke mye godt ut.... [&:]

Ja trur det er melka kroppen egentlig vil ha, og da sper eg på meg litt oboy i den[:D]

Jeg spiser first price saft is dag inn og dag ut[:D] Sendte akkurat sambo avgårde for å kjøpe mer hihi^^,
Hadde en periode hvor jeg måtte ha taco til alle tider av døgnet, men nå går det i pizza fra peppes, saftis og iskladt vann[:D][:D]

JAAA!! Der sa du det...sjokomelk er jeg HEKTA på...flere glass om dagen...og kakao med kremtopp er jo bare helt himmelsk[:)]

ORIGINAL: Diddij

JAAA!! Der sa du det...sjokomelk er jeg HEKTA på...flere glass om dagen...og kakao med kremtopp er jo bare helt himmelsk[:)]

Nam... Kanskje eg skal lage det..!

JA!!! Sjokolademelk, IS!!! Iskald cola.. Og frukt.. Det var noen av di få tingene jeg MÅ ha hver dag!! Feit? Jeg? Neeeeehhh:P

jaa d e utroli godt..
æ glømme d men når sambo kjæm me sjokolademelk så måå æ bare ha æ å :D

Har ikke dilla, men sjokolademelk er alltid godt det. [:D]

Jeg har fått dilla på sjokomelk! Prøver å holde det til helgene, men er ikke så lett.

Jeg har i meg ca 1 liter (eller mer) melk for dagen... [:-][:-] Har aldri i mitt liv drukket så mye melk som jeg gjør nå... Blir bare verre og verre.. Må ha det...!! Også honnongmelon da... Er jo såååååå godt!!!! [;)]

Back
Topp