Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sjakkruta
Kommer an på hvordan kake. Kaker laget på surmelk eller brownies-typer blir bedre dagen(e) etter, mens "vanlige" har en tendens til å bli tørrere. Jeg lager bare surmelkskaker siden de er sååå mye bedre [:D]
ORIGINAL: DenicaD
Kommer an på hvordan kake. Kaker laget på surmelk eller brownies-typer blir bedre dagen(e) etter, mens "vanlige" har en tendens til å bli tørrere. Jeg lager bare surmelkskaker siden de er sååå mye bedre [:D]
vanlig... langpanne pose[8D]
og melis/kakopulver/kaffe topping.
Hva vis jeg tar den ut litt før tiden?[:-]
ORIGINAL: DenicaD
vanlig... langpanne pose[8D]
og melis/kakopulver/kaffe topping.
Hva vis jeg tar den ut litt før tiden?[:-]
Tror det kan være lurt å pakke den inn i plast. Da er sannsynligheten for tørrhet mindre i alle fall. Går nok fint [:)]
ORIGINAL: alruto
Oppskrift???[:)]