Sjokoladekake i kopp i mikron?

Dramadama

Gift med forumet
Var det ikke noen her som hadde en oppskrift på hvordan man lagde sjokoladekake i en kopp som man "stekte" i mikrobølgeovn? :)

mener *fruM* hadde det ja.. sjekke bloggen hennes!

den lagde jeg og var IKKE noe god... lag deg heller sjokoladefondant... MYE bedre.. tar 10 min å lage! 50g smør, 50g kokesjokolade blandes... visp 1/2 sukker og 2 egg..bland alt og tilsett 1/2 dl mel... stek på 180 gr i ca 7-8 min...  (bruk 4 muffinsformer eller sånne ildfaste posjonsformer)
NAM NAM :)

Oceania skrev:
den lagde jeg og var IKKE noe god... lag deg heller sjokoladefondant... MYE bedre.. tar 10 min å lage! 50g smør, 50g kokesjokolade blandes... visp 1/2 sukker og 2 egg..bland alt og tilsett 1/2 dl mel... stek på 180 gr i ca 7-8 min...  (bruk 4 muffinsformer eller sånne ildfaste posjonsformer)

Helt enig.. Kjempe dårlig den jeg lagde. Sjokoladefondant er himmelsk

Desemberskatt2011 skrev:

Oceania skrev:

Mmmm.. Hørtes godt ut! Er det 1/2 dl sukker? :)

Ja! glemte visst å skrive det

Én gang har jeg laget den... og konsistensen var som svamp :S
Jeg pleier å kalle meg selv søppelkverna, for jeg spiser alt uansett tilstand - bare det heter noe godt. Men neeeh... denne var ikke litt grei engang :S

Er ikke sikker på om jeg gidder å dra frem den tunge mikron når det er flere som sier at den ikke er god... :-/

Back
Topp