sjokoladebolle - nr2ifebruar2011 = chisme? tillstå nå!

turbojenta

Glad i forumet
fant denne linken i mai 2010.. men der med ett annet nick plutselig!!! nr2februar2011!!!! nå tror jeg det bare en en person som har det jævlig moro med flere forum her og bare kødder med oss! ååååe blir litt irritert.. og vil vite hvem det er som kødder eller hvem det er hvis det er sant!!

link: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=20155774

-meeen nå fikk vi jo vite at hun kun har ett barn fra før!! det ho fikk nå i april mest sannsynlig.. men mulig ho hadde termin i slutten begynnelsen av mai.. så kanskje lettere å finne ut hvem det er.. om det er sant da vell og merke!!

snoket mer.. og tickeren viser hu er 9uker og 3 dager på vei.. unnfangelsen var da rundt 5mai!! må ha født sendt i april da..!!

men nå maser gubben om at vi skal gå til svigers å grille:( ta med meg datan tro[8D] var så godt igang og fant ut ting jo[;)] nei, får vell komme meg opp av sofaen og gå ned.. snoke mer i kveld[8D]

Godt jobba med snokingen ;)

Jeg elsker snokingen din!! Har tenkt samme tanke selv.... når jeg rota rundt på februarforumet....men tenkte kanskje det var to forskjellige:) Godt du er litt grundigere enn meg:)

både Sicily og Chisme henger på begge forumene??? Hm!!! eller husker jeg helt feil nå??

det kalles for forums troll[:)] håpe ikke vi tar feil her inne no så ikke den person som enten e troll eller gravid ikke blir lei sæ vest det ikke e troll å vi trur det:)

Oh...dere går så grundig til verks... ser dere på hvordan de skriver også?? kjenner det er på tide at frøken detektiv finner fram godteposen og setter på en film!!

får inderlig håpe hun er tilbake snart!! kjedelig å bli mistenkt for å bare drive med lureri!!
er vel ikke så lenge til det er gått 12 uker nå??

okay, dette har ikke jeg fått med meh[>:] noen som driver med lurerri? sjokoladebolle?? kan noen forklare litt til meg også[8D] skjønner ingening her jeg...

hehhe gått å se at d ikke bare er meg som sniker og snoker på alt om personene som skal være gravid her og på mai hehehheeh[:D]

jg tror sjokoladebolle og nr2ifebruar2011 er samme person.. for den posten sjokoladebolle la ut her 19juni er akkuratt det samme som nr2ifebruar2011 gjorde den 19juni bare i mai2010 forumet!!

og hun har bare en baby fra før, den som kom nå i april/mai.. så da er det mange vi kan utelukke..
jeg tror dette er samme person, for neppe to stk som plutselig er i samme situasjon med like store babyer og like langt på vei med en ny!!

får vell sette igang og snoke litt til.. skal vite hvem dette er, for nå er jeg sprekk ferdig nyskjærrig.. og tror det er mange fler her som vil finne det ut... men så er ho bare 9+3 i dag.. så enda noen uker til den magiske grensa..

ho hadde forresten fått bekreftet hos lege at ho var gravid, og fått time til tidlig ultralyd.. men husker ikke nå hvor jeg så ho skrev det[8D]

Min snoking:[8D]

profilen til sjokoladebolle http://forum.babyverden.no/showprofile.aspx?memId=73964

Der kan man se at hun laga profilen 19 juni, og ikke har vært pålogget siden 21juni

profilen til nr2ifebruar2011 http://forum.babyverden.no/showprofile.aspx?memId=73951

Der kan man se at hun laga profilen likt med sjokoladebolle, 19 juni..
begge har det siste innlegget den 21juni.. MEN nr2ifebruar2011 har vært å snoka, sist den 27juni!!

får også se på begge profilene hvor de har skrevet innlegga sine..

så nå er jeg bombesikker (hvertfall nesten[8D]) på at dette er samme personen!

sikkert for å forvirre oss og ikke røpe seg selv kanskje..

men, er det lurerrier så er det bare på faenskap (unnskyld ordspråket altså) for å kødde med oss!

Utrolig at dere har klart å tenke ut at det er samme person! hehe.. men jeg tror dere har rett. Sjokoladebolle har "hengt" på april og nr2ifebruar "henger" til vanlig på mai... Er vel ikke sååå vanlig uttrykk å bruke? :)

Jeg "henger" faktisk også på begge forumene, siden jeg hadde termin i april, men fødte i mai. Men kan love dere at det ikke er meg. :) da hadde det vært en "jomfrufødsel" hehe...

har også tenkt på at det MÅ være samme person, har snoka så mye jeg kan på begge så hehehe

Hmm..Nesten man skulle vært så frekk at man fikk sladrevennen til Chisme å sende meld til Chisme for å be a gå å lese her for å avkrefte eller bekrefte[8D] (hvis a har sladrevenn da[8D])

Da har jeg begynt å grave og leke dektektiv her å:P

men dere lurte på om det var chisme?
fant bloggen hennes :P
http://chisme.blogg.no/

Back
Topp