Noen flere som har et enormt søtsug? Jeg har bare lyst på sjokolade og croissant og søte ting hele tiden! Trenger tips til hva jeg kan gjøre for å dempe suget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst på alt hele tiden og ja, sjokolade og godteriiNoen flere som har et enormt søtsug? Jeg har bare lyst på sjokolade og croissant og søte ting hele tiden! Trenger tips til hva jeg kan gjøre for å dempe suget!
Har dessverre ikke tips for jeg klarer ikke selv å kontrollere megNoen flere som har et enormt søtsug? Jeg har bare lyst på sjokolade og croissant og søte ting hele tiden! Trenger tips til hva jeg kan gjøre for å dempe suget!

prøver å ha flest sunne måltider i løpet av dagen men det blir dessverre fort en eller annen utskeielse (eller fler) i løpet av dagen. Heldigvis så er appelsinjus eller melk med oboy noe som slukker mitt søtsug litt, så føler det er et veldig godt alternativ hvis alternativet er sjokolade, kjeks, eller annet snop. Drikker ingen av de to nevnte til hverdags egentlig før graviditeten.
Og jeg er en som i utgangspunktet har veldig lav kontroll på søtt.Jeg har helt dilla på Tine melk med kaffe og kakao. Blir som en iskaffe mocca men uten koffein og tilsatt sukker.