Sjokolade

Har alltid hatt en forkjærlighet til sjokolade, så jeg sliter med å holde meg unna rett som det er [emoji14]

Det hørtes ut som at det var veldig innafor [emoji23][emoji23]
Jeg blir så kvalm av sjokolade nå[emoji22] men hender jeg spiser på trass [emoji12]
Min trofaste venn har ikke gjort meg kvalm ennå, men alt annet gjør det.. null matlyst og når det er eneste som ikke gjør at jeg føler meg ekkel etterpå, så blir jeg litt nervøs [emoji14] hihi

Min trofaste venn har ikke gjort meg kvalm ennå, men alt annet gjør det.. null matlyst og når det er eneste som ikke gjør at jeg føler meg ekkel etterpå, så blir jeg litt nervøs [emoji14] hihi
Haha, da må du spise sjokolade og kose deg med den og spis litt for meg også [emoji1] de sier sjokokade passer bra som frokost og det er slankende [emoji23]

Nei hvis jeg har noe sånt i hjemmet så går det unna ja :p

Haha, kvalmeperioden starter nok snart her tenker jeg. Sist gang var jeg kvalm fra uke 6 til 11. Så ga det seg litt heldigvis:)
Sist var jeg ikke kvalm.. men fra ca uke 20 så fikk jeg halsbrann av sjokolade [emoji52] så jeg skal tydeligvis ikke ha sånt [emoji23][emoji23]

b86c5d5dc264e7affdde3c1399a088af.jpg

Denne traff blink [emoji1][emoji23]

Jeg spiser sjokolade med god samvittighet! Leste en plass at hvis man spiser sjokolade minsker sjansen for abort med 20% eller noe sånt [emoji85] finner ikke igjen artikkelen, men velger å tro det stemmer [emoji23]

Jeg må begrense meg med det meste egentlig, har tillatt meg alt mulig i to uker nå for å "feire graviditeten" :P

Mista all lyst på søtt og spesielt på sjokolade når jeg ble gravid. Var det beste jeg kunne få og spiste jevt over for mye alltid :-P Til min store fortvilelse synes jeg nå at sjokolade smaker som aluminiumsfolie :-/ savner å ha lyst på det :-P

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app

Back
Topp