Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må liksom ha noe å spise på hele tiden!åå huff! Spise nesten ei 200g plate for dagen! og eg lika egentlig ikkje sjokolade så godt
Men no skal eg prøve og skjerpe meg! Største probleme e og finne noke og spise på, MÅ ha noke heile tida nesten
Lion er god!!!Her går det kun i Lion sjokolade og melkerull!! nam nam. Hver dag desverre
Marsipan.... Det er digg. Helt utrolig at jeg ennå ikke har spist det. Men, snart blir det vel noe julemarsipan og marsipangris i godteskålen.Jaaa... troika og sjokolade med marsipan. Liker det vanligvis ikke
Rockenrull? Ikke fått med meg! Er det som smil, eller krokanrull?Rockenrull er min svakhet
Rockenrull? Ikke fått med meg! Er det som smil, eller krokanrull?
Uff ja, og nå ser jeg det på vekta! Så fra i dag skal jeg prøve å bare kose meg med appelsiner, siden jeg syntes det også er veldig godt.og skal begynne å trene igjen 1.desember. Og vet vekta ikke hadde vært halvparten opp hadde jeg holdt meg unna sjokolade!Jeg har så forferdelig dilla på sjokolade, kvikk lunsj og pin up is....
Og får dårlig samvittighet med det samme. Men jeg klarer liksom ikke la være.
Er det flere enn meg som er litt usunne, eller spiser alle bare frukt og grønt?