Sjokolade

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg har så forferdelig dilla på sjokolade, kvikk lunsj og pin up is....
Og får dårlig samvittighet med det samme. Men jeg klarer liksom ikke la være.

Er det flere enn meg som er litt usunne, eller spiser alle bare frukt og grønt?

åå huff! Spise nesten ei 200g plate for dagen! :eek: og eg lika egentlig ikkje sjokolade så godt :confused:
Men no skal eg prøve og skjerpe meg! Største probleme e og finne noke og spise på, MÅ ha noke heile tida nesten:(

Her går det kun i Lion sjokolade og melkerull!! nam nam. Hver dag desverre

Jaaa... troika og sjokolade med marsipan. Liker det vanligvis ikke :p

Blir en del usunne ting her og. Smågodt er en favoritt her i huset ;) Og småkaker nå når det nærmer seg jul. Prøver å være flink å få i meg frukt og grønt også.

åå huff! Spise nesten ei 200g plate for dagen! :eek: og eg lika egentlig ikkje sjokolade så godt :confused:
Men no skal eg prøve og skjerpe meg! Største probleme e og finne noke og spise på, MÅ ha noke heile tida nesten:(
Ja, må liksom ha noe å spise på hele tiden! :-)
Og sjokolade er jo så godt.... :-)

Her går det kun i Lion sjokolade og melkerull!! nam nam. Hver dag desverre
Lion er god!!!
Min første gravidietet hadde jeg dilla på lion frokostblanding! Den er i butikkene igjen nå, etter mange års fravær. :-)

Jaaa... troika og sjokolade med marsipan. Liker det vanligvis ikke :p
Marsipan.... Det er digg. Helt utrolig at jeg ennå ikke har spist det. Men, snart blir det vel noe julemarsipan og marsipangris i godteskålen. :-)

Jeg har så forferdelig dilla på sjokolade, kvikk lunsj og pin up is....
Og får dårlig samvittighet med det samme. Men jeg klarer liksom ikke la være.

Er det flere enn meg som er litt usunne, eller spiser alle bare frukt og grønt?
Uff ja, og nå ser jeg det på vekta! Så fra i dag skal jeg prøve å bare kose meg med appelsiner, siden jeg syntes det også er veldig godt.og skal begynne å trene igjen 1.desember. Og vet vekta ikke hadde vært halvparten opp hadde jeg holdt meg unna sjokolade!

Jaa, sjokolade er såå godt, men prøver å ikke spise det såå ofte. Hadde en liten periode jeg spiste en god del, men må bare ikke kjøpe det for jeg klarer ikke å slutte å spise når jeg først har det hjemme. Hadde et lager i veska, haha

Prøve og spise mest mørk sjokolade over 70% :) Det er jo sunt og greier ;)

Lyst på Japp! Og ba mannen kjøpe med fra butikken, han glemte :-( Sint, forbanna, off !!!!!!!!

Back
Topp