SJOKOLADE!!

Trultan

Gift med forumet
Et tydelig tegn på at jeg er gravid... Jeg liker ikke sjokolade lenger. Blir faktisk kvalm av å spise litt!! Og jeg som ELSKER sjokolade til vanlig!! Og frukt blir favoritten, må ha frukt og kald glass melk!! Jaja er jo ikke det værste som jeg kunne få avsmak av og dilla av:) Og folks nå nærme det seg de magiske 12ukene!! Er såå lei å holde det hemmelig:) God lørdagskveld!! Her skal jeg nyte ett glass melk..hmmm:-P

Ikke det verste du kunne du kunne fått avsmak og dilla på det nei :)

Her har jeg ikke fått dilla på noe enda, men takler ikke brødskive lenger, føler den bare vokser i munnen og sliter skikkelig med å svelge. Aldri vært superglad i brød, men nå er det ekstremt :P Og jeg har selvfølgeli veldig lyst på brødskive med kokt egg på!! er det ikke typisk? :/

Heldig du som nærmer deg 12 uker! :) Jeg selv har akkurat bikket 7 bare :( men satser på at det går fort framover 

samme her.. Jeg kunne spise melkesjokolade på melkesjokalde uten stopp, men nå spyr jeg nesten bare tanken.. Selv når jeg ikke er kvalm. Kan av og til dytte i meg litt av andre typer sjokolader som ikke er ren sjokolade bare fordi jeg vet jeg EGENTLIG synes det er godt :P:P HAha det ble skikkelig teit når jeg satte ord på det..

Ellers er sjokolademelk en stor favoritt om dagen..!

Skive med egg måtte jeg bare ha i går kveld! Da var planen å spise sjokolade, men smakte jo vondt!! Hehe..er ennå en stund til jeg er 12uker altså... Er i uke 9 nå. men er nærmere;) Må bare tenke positivt!! Skal si det til familie når jeg er ca 11uker. (blitt buden på fest og orker ikke å drikke vondt liksom vin denne gangen, da skal de heller bare få vite sannheten...)

Her har jeg gått fra å være søtmoms til saltmoms. Og vårrullmoms (som jeg egentlig ikke liker så godt til vanlig). Og i tillegg er det beste som fins å drikke sur KULI med eplesmak?! Blir ikke klok på meg selv og mannen bare ler av meg :D

Hihi!!! Samme her!! Eg fikk abstinenser om eg ikke spiste sjokolade hver dag! Eg MÅTTE ha sjokolade og eg måtte vite at eg hadde det i hus!! Nå blir eg kvalm bare eg ser en sjokolade :P Men nuddler som eg egentlig ikke liker...mmmmm det er godt :P Spiser også MYE frukt og bær :)

haha!Flere som vil ha skive med egg,samme her :D
Jeg er en sjokoholiker og har i mine andre svangerskap dytta innpå,men denne gangen,kvalm eller ikke så blir jeg kvalm av tanken... og brus,fysj! 

Her er det omvendt.. Er ikke så glad i sjokolade til vanlig, men nå kan jeg dytte innpå til jeg blir kvalm av det. Spiser det jeg kommer over av sjokolade.. Hvor skal dette ende...???

Back
Topp