sjokolade!!

Finnsikkemer

Forumet er livet
hva liker dere best???!

trur ikke denne har vært før[8D][8D]

eeeeeelsker møøøøøøøøøøøøørk sjokkis!!!!!!

hehe, ej e snopfri for 2dagen no..den der fekk mej til å sjå dansandes stratos plate foran auga mine ;)

Melkesjokolade med kvikklunsj!!!

jeg har ikke stemt enda da, men jeg elsker aaaaaaaaall sjokolade!!! utenom sjokolade med rosiner og helnøtter. De klarer jeg meg uten.

Klør i munnen når jeg spiser for mye nøtter, men det stopper meg ikke fra å spise all slags sjokolade alikevel, he he he!!!!

melkesjokkis, og porøs melke sjokkis er en såklart nr en på min liste,, så kommer mørk sjokkis[:)][:D]

Elsker all sjokolade, men liker best sjokolade med daim, kvikklunsj, non stop osv. :) har alltid en mørk kokesjokolade liggende i kjøleskapet, det er kriseløsning [:-]

Melkesjokolade! Mørk sjokolade klarer jeg meg fint uten og nøtter er jeg allergisk mot. 

Liker ikke melkesjokolade no særlig godt....må helst ha sjokolade med noe inni som nøtter, karamell, skum, mint, lakris osv[:)]

melkesjokolade..
Selv om det bi aue i magen[:'(][:(]

ekke noe glad i sjokkis jeg. blæh.. men hender jeg spiser firkløver! :) *kunn om jeg er swolten*

Det MÅTTE bli den siste. Og doooom on you! Nå fikk jeg så himla lyst på!!!! [8D]

ORIGINAL: Fragle1

Melkesjokolade med kvikklunsj!!!

Hell Ya!!

Back
Topp