Sjokolade melk...

ORIGINAL: *shedevil*

ORIGINAL: nettemor

Jeg er kanksje litt rar da, men jeg tror ikke noe på at melk er viktig for skjellettet,...   melk og melkeprodukter er ikke akkurat det beste man kan få i seg nei[8|]

meeega rar ja[8D]

men det er faktisk sant![;)] jeg tror ikke det er livsviktig jeg, jeg drikker ikke melk, og jeg kjenner mange som slutta melk til barna etter de var ferdig å amme, de lever så bra som bare det de[;)]

Men hvis dere ikke gir melk til barna, hva gir dere da utenom vann? Det er jo så mye syre i juice som ødelegger tennene...

Tror heller ikke at melk er superviktig. Men her er vi vant til melk og da blir det melk til Liam Isac også...

Gir stort sett bare vann jeg til Vegar, men han får melk om han vil ha det, er bare han som ikke vil ha det noe særlig lenger[:)]

Hender han får juice litt sånn en gang i blant, eller vann med smak på[:)]

tror på den teorien om a alt er bra i moderate mengder.. så her får oddvar litt a vert.. av både chips, kjeks og sjokolade( uten melk)
( ja vi spioser ikke bra slikerrire altså..) men mener at litt av alt er greit..
er åååå lei av at  mange skal dømme en for hav en gir til barna sine, de er vel opp til foreldrene å ebstemme.
oddvar elsker melk , og drikke en masse, må gjo ennå ha spesialt melk fra apoteket,.. så tvilsomt at han kan ha melkeprodukter med de første.. strsser ikke ungen er frisk og ellsker den sure melka si, så versågo for meg;)

Back
Topp