Sjokolade i DPO-land..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Altså, inneholder ikke sjokolade antioksidanter?
Da må vel det være bra for deg når du er i DPO-land :P

Den roper på meg....

Jooo, det har du helt rett i!! ;)
Jo mørkere jo bedre, men jeg mener at all stress (=lysten på sjokolade og fortvilelse for å ikke spise den) bør elimineres.
Ergo, du må spise litt sjokolade nå! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mørk sjokolade har i alle fall antioksidanter i seg ;)
Uansett, hvis sjokoladen roper på deg vil det være uhøflig å ikke svare :p

Ønsker et hjertebarn ❤

Litt mørk sjokolade et nok bare bra for oss sjokoholikere ;) Men husk at det er bly i sjokolade, så store mengder kan være skadelig for en bebbis i magen.

Bly??

Sent from my iPad using BV Forum

Sjokolade er laget av kakaobønner og rørsukker, som begge er planter (=grønnsaker) Jeg tror man har godt av litt sjokolade, både før og etter man er i dpo-land :D

Ååå pleier å stappe i meg masse sjokolade på denne tiden. Finnes ikke interessert nå :eek: Og jeg ELSKER sjokolade, spesielt Kinder Maxi :P haha.. :P Bare for å nevne en :D :P

Dere som spiser mørk sjokolade, hvilken type spiser dere? Kjøper den som er 70% jeg, fra eldorado. Er den noe bra?

Ååå pleier å stappe i meg masse sjokolade på denne tiden. Finnes ikke interessert nå :eek: Og jeg ELSKER sjokolade, spesielt Kinder Maxi :P haha.. :P Bare for å nevne en :D :P
Du bare måtte nevne Kinder maxi ja :p Jeg elsker den sjokoladen!! Blir alltid så lei meg for at den er så liten, haha. Og nå har jeg dødelig lyst på :p

Ønsker et hjertebarn ❤

Back
Topp