Sjoko-trøbbel

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Ja, nå er det farlig i butikkene for oss som kan kalle oss sjokomane.. masse nytt!
I dag ble det med hjem en med mokka og melkedjokolade. :D
(og jeg må på butikken igjen nå fordi jeg glemte batterier til A sin klokke.. skummelt...)

* taletuten *

Hvor ble det av resten..? Hmm.. Et mysterie...
Uansett, resten skulle være følgende:

Har dere smakt noen av de nye? I så fall, var de gode? :D

Uff ja!! Prøvde japp med peanøtter her om dagen, den var ikke så god... Japp star heter den vel. Q-meieriet sin nye youghurt med nonstop var derimot kjempegod!! Alt med sjokolade <3

Uff ja!! Prøvde japp med peanøtter her om dagen, den var ikke så god... Japp star heter den vel. Q-meieriet sin nye youghurt med nonstop var derimot kjempegod!! Alt med sjokolade <3
Å, den med nonstop har jeg ikke funnet enda. :( den med oreo var dog farlig god! :D

* taletuten *

Å, den med nonstop har jeg ikke funnet enda. :( den med oreo var dog farlig god! :D

* taletuten *
Åååh ja jeg vurderte oreoen, men av frykt for at den skulle være kvalmende ble det nonstop. Neste gang blir det oreo! Ingenting er bedre enn sjokolade etter en laaaang dag på skolebenken..!

Åååh ja jeg vurderte oreoen, men av frykt for at den skulle være kvalmende ble det nonstop. Neste gang blir det oreo! Ingenting er bedre enn sjokolade etter en laaaang dag på skolebenken..!
Jeg syns ikke den var kvalmende, heller at den skulle vært mye større. :p

* taletuten *

Har ikke fått med meg hva som har kommet. MEN milka med oreo er fantastisk her nede :D

Den med nonstop er farlig god! Den med oreo var det tomt for på butikken da jeg var der, men lyst til å smake den og!

Ikke sett noen nye sjokolader.. Må nok på butikken i mårra..

*Emma020213*
*på app'n*

Oioi, her har jeg gått glipp av noen godsaker skjønner jeg! Tror jeg må på butikken i morgen altså! ;)

Den med nonstop er farlig god! Den med oreo var det tomt for på butikken da jeg var der, men lyst til å smake den og!

Ikke sett noen nye sjokolader.. Må nok på butikken i mårra..

*Emma020213*
*på app'n*
Jeg gikk bare kjapt forbi i fare for å ta med alle sammen ( :D ) men så i hvertfall den mokka/melkesjokolade som ble med meg hjem, og en melkesjpkolade bobler med karamell. Sånne store plater. Og så har gamle travere kommet i ny forpakning og sånt. Og så må man ikke glemme at SoHo er tilbake! :D de har lagd den med feil form, da, så den smaker ikke heerlt likt... Mangler bare shio-brusen nå. :D

* taletuten *

Jeg gikk bare kjapt forbi i fare for å ta med alle sammen ( :D ) men så i hvertfall den mokka/melkesjokolade som ble med meg hjem, og en melkesjpkolade bobler med karamell. Sånne store plater. Og så har gamle travere kommet i ny forpakning og sånt. Og så må man ikke glemme at SoHo er tilbake! :D de har lagd den med feil form, da, så den smaker ikke heerlt likt... Mangler bare shio-brusen nå. :D

* taletuten *

Åh, sjokolade med karamell!! Må på butikken i mårra! Den SoHo sjokoladen har jeg sett folk skrevet om, men aldri smakt eller sett den før :p
Og jeg som sa til meg selv i dag at jeg må kutte ned på godis inntaket!!

*Emma020213*
*på app'n*

Back
Topp