Sjokkmelding!!

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:D]Slo på babyverden i dag ,og på min side sto det så pent : 34 uker på vei[:D].
-Og det er jo hyggelig det ,men så sto det -og nå bør alt være i hus....
Der kom panikken og beit seg fast gitt!! Alt i hus? Er de sprø??? Tror nok jeg må seriøst tenke på å kjøpe diverse nå ja[8|] Er dere andre ferdige?
[:)] Med stelleutstyr ,og bilstoler og jegvetikkehva??? Syntes jeg var flink som har fått kjøpt meg vogn jeg... Hmmm,det blir nok en desperat ikea tur snart ja[:D]

Hei hei.. Jeg er snart ferdig med innkjøpene. Skal til Trondheim sammen med samboern på lørdag og handle resten... Fy så dyrt det er.. Og det er utrulig mye som man må ha.. Blir nesten skremt

Nei nei, slapp av! Alt treng jo ikkje å være i hus enda! Vi e ikkje sjøl i hus enda engang (jo, altså vi har jo tak over hodet, men vi skal fløtte før babyen kommer) og man kan jo i verste fall gjøre innkjøp etter babyen e født og!
Har sånn fiiiin svangerskapsdagbok, og den meinte at æ måtte pakke bagen nu som æ e 33 uke på vei! Nei nei, ingen grunn t panikk enda!

Trur me har det viktigaste i hus, men eg har ikkje pakka bagen enda... Det syns eg e vanskelig... kan jo legge klea til babyen i bagen, men mine egne bruker eg jo, av erfaring veit eg at eg må bruke litt av gravid klea også etterpå.. (i allefall de minste) magen blir ikkje akkurat så veldig slank etter en fødsel...
Ei venninne av meg hadde termin veka før meg, men fikk ei jente natt til torsdag.. Da fikk eg hetta! Nå må eg bynne å pakke!!

Ein sverige tur kan lønne seg veldig.. Me kjøpte: Bilstol m/base, leikegrind, enkelt stellebord, tvillingvogn (carena), stol til å ha i badebalje og ei pute til å ha i ein stol som vi brukte til førstemann for noe over 4000 kr. Var ikkje det gunstig da? (HAPPYLAND I SVINESUND )

[:D]Hehe..begynner å bli ferdig her, men fortsatt ting som mangler for å si det sånn..uten tvil! Men kjenner at jeg ikke stresser med det enda, men...skal ikke si det for høyt for da får jeg vel heelt panikk!!

I hus???? Jeg har ikke noe hus å ha det i engang, slå den!!! [X(] Vi er på desperat husjakt.......fremdeles! Bra planlagt det her, som alt jeg foretar meg! [:)] 

Back
Topp