SJOKKISSTOPPJENTER!!!

Chinchilla

Forumet er livet
Har dere spist sjokolade nå da???

Jeg har seriøst hele skapet FULLT av sjokolade---- tok flatt av da jeg handlet i går....... MEN..... jeg har ikke rørt det!!! Akkurat som om skuldrene senket seg da jeg fikk det i hus. Har liksom ikke hatt lyst på sjokolade........... håper det fortsetter[:D][:D][:D]

du må være SPRØ!!!! du har jo looooov. eg derimot er 100% normal og gomler i meg sjokolade kver dag!

Hihi..... kommer nok ikke til å ligge der så lenge, men kanskje det er det som er "problemet" - at det ikke er "forbudt" lenger....da er det jo ikke så spennende.......

Eller kanskje jeg faktisk er avvent, hihi!

ORIGINAL: Bare Kari

Hvordan i alle dager klarte dere det?? Jeg er nå på dag 10 og jeg holder på å stryke med!!! ABSTINENSER!!

Hold ut noen dager til søta, så kommer det til å gå mye bedre- det er jeg sikker på!!! Det gjelder å komme seg over kneiken! [:)]

Jeg har spist sjokolade i helgen. ENDEEEEELIIIIIIIG!!! Det var rett og slett himmelsk!!! Skulle helst spist allerede den 10.mars og hadde t.o.m. kjøpt inn sjokkis, meeeeen halsbetennelsen ville ikke ha noe annet en suppe og graut [8|] Jaja, halsen er bedre og sjokoladen er inntatt så nå normaliseres ting her, hihi [:D]

Nå gjelder det å holde seg til lørdager og spesielle anledninger!!!

Eter sjokolade til den store gullmedaljen! ! ! ! Jeg stoppa stoppen litt før jeg da....

Her er det fremdeles ingen sjokolade eller annet godteri, har gosdtefritt ÅR- så holdt meg siden nyttårsaften. Tro meg, det går bra! Nå har jeg ingen abstinenser lengre;-) Spiser ikke sjokolade, potetgull, smågodt eller noen form for godteri. Dessert og kake er lov, men selvfølgelig ikke hver dag eller hver helg- bare ved spesielle anledninger [:)]

Back
Topp