Sjokket

Leverihåpet

Gift med forumet
Har liksom ikke helt kommet over at jeg ikke ble gravid denne gangen heller...
Tross tr så bobbler det inni meg og har små kramper...
Men tenk om...[&o][8|]

Tusen takk til alle dere som har støttet meg og som har prøvd å trylle frem "en spire" til meg...
Jeg går å kvier meg til å ringe riksen for å få bekreftet svaret nok en gang.. Så høre hva de sier til forslaget mitt..

Takk igjen dere er supre..

er ikke noe greit med neg tester[&:][&:]ta tida til hjelp,det kan ta en stund før en klarer og fordøye dette.ta vare på hverandre du og gubben[;)][;)]klem

ORIGINAL: t.t.h.

er ikke noe greit med neg tester[&:][&:]ta tida til hjelp,det kan ta en stund før en klarer og fordøye dette.ta vare på hverandre du og gubben[;)][;)]klem

Uff, jeg skjønner veldig godt at du synes at det er vanskelig!![&o]
Det kan ikke være noe gøy å ringe inn et negativt resultat[:(]
Jeg håååper at neste gang du skal ringe inn et resultat så kan du komme med gode nyheter!

JEG VET KOSS DU FØLER NÅ DETTE ER IKKE NOE KJEKT

håper kansje at det sitter en tvilling spire? håpe håpe hihi det hadde vært kjekt å kunne fått det til, men det er vel nesten som å vinne 60 mill i lotto ja.

lykke til sweedy

slenger inn et sleng kyss til deg

Dette er jammen med en prøvelse for psyken.. føler med deg. Jeg var i dag på ul å fikk se en tom fostersekk... men det ble ikke bekrefta noe. Har ikke hatt noen blødning, men regner med dommen kjem neste mandag.
Så da er det bare å ringe klinikken igjen ja...

Masse lykke til!

ORIGINAL: _venter_

JEG VET KOSS DU FØLER NÅ DETTE ER IKKE NOE KJEKT

håper kansje at det sitter en tvilling spire? håpe håpe hihi det hadde vært kjekt å kunne fått det til, men det er vel nesten som å vinne 60 mill i lotto ja.

lykke til sweedy

slenger inn et sleng kyss til deg

Takk snuppa...
Håper veldig det går bra... ikke hørt noe enda?

glad jeg kan snakke med alle dere...

ORIGINAL: Bens mamma

Dette er jammen med en prøvelse for psyken.. føler med deg. Jeg var i dag på ul å fikk se en tom fostersekk... men det ble ikke bekrefta noe. Har ikke hatt noen blødning, men regner med dommen kjem neste mandag.
Så da er det bare å ringe klinikken igjen ja...

Masse lykke til!

Oi, håper det går bra..

sign

Jo takk for det.. Hdde bare gubben våre hjemme så... Han er på ferie i Egypt... men men... ferien der var planlagt

Det er liksom ikke det, men uansett hva man opplever så vokser man på det også... Men slitsomt når det står på hvertfall når det bare er negativitet...

ORIGINAL: IVFProver84

Det er liksom ikke det, men uansett hva man opplever så vokser man på det også... Men slitsomt når det står på hvertfall når det bare er negativitet...

motgang er bare midlertidlig, har jeg hørt de sier:) så vi satser på det...

ORIGINAL: tigergirl

ORIGINAL: IVFProver84

motgang er bare midlertidlig, har jeg hørt de sier:) så vi satser på det...

Jah, det er vel noe i det.. Men grenser for hva ett menneske skal tåle da

du har lov til å være skuffet o lei deg nå vennen[:(]
synes det er skikkelig leit jeg og!! men, på neste forsøk sitter spiren-det er jeg helt sikker på[:)]

klem

Back
Topp