Sjokkert!

Marun1990

Forelsket i forumet
Var hos jordmor i går og nevnte for henne at jeg gjerne vil bære lille så mye som mulig når han kommer. Hadde lest et sted at de har satset på bæretuber på sykehuset i Arendal og at man kan låne en sånn når man er på barsel. Jordmor (som jobber deltid på sykehuset) sa at hun var usikker på hvor mange de hadde igjen og ringte opp for å høre med dem. De sa at de hadde hatt 15 stykker i ulike str., men at de hadde hatt et stort problem med tyveri og nå var det kanskje to igjen. Jeg ble anbefalt å ta med eget sjal. Er helt sjokkert over at noen finner på å stjele fra en barselavdeling:eek: så trist at et godt tilbud som dette bare forsvinner pga. noe sånt:(

Utrolig smålig :o

Kjedelig

Utrolig tragisk! Men vet flere sykehus faktisk gir disse til mødrene. Så det kan jo vær noen har misforstått opplegget? Men utrolig trist. Lure på om Kristiansand har slike? Jeg tenkte å ta med eget sjal. Men jeg får ikke til knytting. Å tørr ikke styre med det der inne med nyfødt alene.

Shit! Det er jaggu frekt! Her lar jeg nok sjalet være igjen hjemme de dagene jeg er på sykehuset, men det ligger allerede klart til dagene hjemme :)

Utrolig tragisk! Men vet flere sykehus faktisk gir disse til mødrene. Så det kan jo vær noen har misforstått opplegget? Men utrolig trist. Lure på om Kristiansand har slike? Jeg tenkte å ta med eget sjal. Men jeg får ikke til knytting. Å tørr ikke styre med det der inne med nyfødt alene.

De hadde egentlig et system der de skulle skrive på en liste når de hentet og leverte, men hadde visst ikke fungert. Har ikke hørt at de har i Kristiansand, men sikkert bare å spørre de:) Skal se litt youtube videoer med forskjellige knyttemåter til nyfødt tenkte jeg. Sånn jeg husker fra sist så knyttet jeg ferdig før jeg løftet opp baby og "snek" han inn i sjalet:) hvis ikke får man jo kjøpt bæretuber også:)

Jeg øvde med youtube og en bamse sist før jeg turde å putte baby i sjalet, men det gikk fint!

Back
Topp